Gå til innhold

Jeg vil ikke ha innlegget på forsida!


pliiiis

Anbefalte innlegg

Kan jeg få fjernet innlegget mitt fra forsiden???

Noen her som vet hvordan jeg går fram? Jeg hadde aldri sett for meg at det skulle bli lagt fram på Dr.onlines forside!

Har ikke lyst å bli gjenkjent..

Jeg VIL bli tatt bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriv en mail til [email protected] og forklar.

Jeg syns virkelig at å ta et innlegg på forsiden på Doktor Online er uakseptabelt uten at de spør vedkommende som har sendt det inn (de har jo mailadressen).. Føler veldig med deg, pliiis!

Send dem en mail du, som de andre også foreslår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns virkelig at å ta et innlegg på forsiden på Doktor Online er uakseptabelt uten at de spør vedkommende som har sendt det inn (de har jo mailadressen).. Føler veldig med deg, pliiis!

Send dem en mail du, som de andre også foreslår..

I Doktoronlines regelverk står følgende:

"Opphavsrettigheter

Gjennom å sende inn innlegg og spørsmål aksepterer brukeren Doktoronline sin rett til å bruke innlegg og spørsmål slik de måtte ønske - på alle måter, og i alle media, uten vederlag. Doktor Online står fritt til å overdra denne retten til andre.

Retten omfatter, men er ikke begrenset til, bruk av innlegg og spørsmål samlet eller enkeltvis, hele eller deler av innholdet, i endret eller oversatt skikkelse til bruk på Internett, CD-rom, tidsskrifter, aviser, bøker, tv og alle andre eksisterende og kommende publikasjonsmåter."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier aldri gå inn på forsida, så jeg hadde ikke sett innlegget der om jeg ikke hadde sett dette innlegget. ;-)

Men jeg kan ikke helt se problemet, for hvordan mener du at noen skal kunne gjenkjenne deg ut fra det som står der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Doktoronlines regelverk står følgende:

"Opphavsrettigheter

Gjennom å sende inn innlegg og spørsmål aksepterer brukeren Doktoronline sin rett til å bruke innlegg og spørsmål slik de måtte ønske - på alle måter, og i alle media, uten vederlag. Doktor Online står fritt til å overdra denne retten til andre.

Retten omfatter, men er ikke begrenset til, bruk av innlegg og spørsmål samlet eller enkeltvis, hele eller deler av innholdet, i endret eller oversatt skikkelse til bruk på Internett, CD-rom, tidsskrifter, aviser, bøker, tv og alle andre eksisterende og kommende publikasjonsmåter."

Ok, hvis det står et sted at DoktorOnline har disse rettighetene, så er det greit! Men jeg har aldri sett at det står noen plass..

Synes likevel de bør ta det bort hvis pliiiis ikke ønsker å ha det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvis det står et sted at DoktorOnline har disse rettighetene, så er det greit! Men jeg har aldri sett at det står noen plass..

Synes likevel de bør ta det bort hvis pliiiis ikke ønsker å ha det der..

"Men jeg har aldri sett at det står noen plass.."

Hvis du hadde lest reglementet, så hadde du sett det :o)

http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124823#6

"Synes likevel de bør ta det bort hvis pliiiis ikke ønsker å ha det der.. "

Tviler på at webmaster har noe i mot å fjerne det om "pliiiis" ber om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier aldri gå inn på forsida, så jeg hadde ikke sett innlegget der om jeg ikke hadde sett dette innlegget. ;-)

Men jeg kan ikke helt se problemet, for hvordan mener du at noen skal kunne gjenkjenne deg ut fra det som står der?

Hun oppgir jo alder og opprinnelig nasjonalitet på datteren sin (adoptert). I tillegg var hun jo så smart at hun skrev sitt virkelige navn og postnr. helt nederst i innlegget....Det så iallefall jeg før det havnet på forsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun oppgir jo alder og opprinnelig nasjonalitet på datteren sin (adoptert). I tillegg var hun jo så smart at hun skrev sitt virkelige navn og postnr. helt nederst i innlegget....Det så iallefall jeg før det havnet på forsiden.

Eh... snakker vi om samme innlegg her? Dette handler ikke om adopsjon, og det står ingenting om navn eller postnr. i det innlegget som diskuteres her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... snakker vi om samme innlegg her? Dette handler ikke om adopsjon, og det står ingenting om navn eller postnr. i det innlegget som diskuteres her.

Nei, det vet jeg vel!! Men jenta som det skrives om, er en seksten år gammel adoptert jente. I det ALLER FØRSTE innlegget som sto på et vanlig legeforum (barnesykdommer?), så skrev hun (moren) faktisk under med fult navn og postnummer!

Jeg har ikke lest innlegget foran på på hovedsiden nå, rett og slett fordi jeg kjente det igjen og hadde lest det før.

Antagelig har de redigert det litt og fjernet navn og postnr. før det ble lagt ut på fremsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det vet jeg vel!! Men jenta som det skrives om, er en seksten år gammel adoptert jente. I det ALLER FØRSTE innlegget som sto på et vanlig legeforum (barnesykdommer?), så skrev hun (moren) faktisk under med fult navn og postnummer!

Jeg har ikke lest innlegget foran på på hovedsiden nå, rett og slett fordi jeg kjente det igjen og hadde lest det før.

Antagelig har de redigert det litt og fjernet navn og postnr. før det ble lagt ut på fremsiden.

Jeg trodde det var dette innlegget det dreide seg om, jeg...

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1722553

Det er i alle fall siste innlegget som er skrevet av "pliiiis" i dette forumet og som også har vært/er på forsiden.

Hvilket innlegg snakker du om...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde det var dette innlegget det dreide seg om, jeg...

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1722553

Det er i alle fall siste innlegget som er skrevet av "pliiiis" i dette forumet og som også har vært/er på forsiden.

Hvilket innlegg snakker du om...?

Nei, det innlegget du refererer til (oppgir link til) er jo det som er plassert der ETTER at hennes ble fjernet! Det sto et annet der på forsiden i flere dager. Nå i dag ser jeg at det er et nytt. Webmaster har selvfølgelig fjernet det hun ba om fra forsiden.

Men originalinnlegget, det som ble skrevet på Barnemedisin og som forsideartikkelen bygget på, er dette:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1718127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det innlegget du refererer til (oppgir link til) er jo det som er plassert der ETTER at hennes ble fjernet! Det sto et annet der på forsiden i flere dager. Nå i dag ser jeg at det er et nytt. Webmaster har selvfølgelig fjernet det hun ba om fra forsiden.

Men originalinnlegget, det som ble skrevet på Barnemedisin og som forsideartikkelen bygget på, er dette:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1718127

Men.. det innlegget du legger ut link til her er jo ikke undertegnet av den samme som skriver at hun vil ha innlegg fjernet, molli.

"pliiis" har skrevet denne tråden vi skriver i her OG det innlegget jeg gav link til, som ligger på forsiden.

Det innlegget du refererer til er undertegnet av "mikaela".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.. det innlegget du legger ut link til her er jo ikke undertegnet av den samme som skriver at hun vil ha innlegg fjernet, molli.

"pliiis" har skrevet denne tråden vi skriver i her OG det innlegget jeg gav link til, som ligger på forsiden.

Det innlegget du refererer til er undertegnet av "mikaela".

Er mine tjenester ønsket her - som megler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mine tjenester ønsket her - som megler?

Har du noe å komme med, mener du?

Egentlig er det ikke så viktig for meg, da... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe å komme med, mener du?

Egentlig er det ikke så viktig for meg, da... :o)

Ikke så mye annet enn at jeg tenkte å slå dere i hodet med en kubbe.

Er det ønskelig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye annet enn at jeg tenkte å slå dere i hodet med en kubbe.

Er det ønskelig? :)

Jeg har en sånn oppblåsbar plast-klubbe som kom i Donald her... Kan du bruke den? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.. det innlegget du legger ut link til her er jo ikke undertegnet av den samme som skriver at hun vil ha innlegg fjernet, molli.

"pliiis" har skrevet denne tråden vi skriver i her OG det innlegget jeg gav link til, som ligger på forsiden.

Det innlegget du refererer til er undertegnet av "mikaela".

Jaha, men det var det innlegget som sto på forsiden øverst, da hun skrev at hun ville ha det fjernet. Jeg bladde ikke nedover, så jeg aner ikke hva som sto lenger ned. Jeg antok bare at det var det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...