Gå til innhold

Jeg vil ikke ha innlegget på forsida!


pliiiis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaha, men det var det innlegget som sto på forsiden øverst, da hun skrev at hun ville ha det fjernet. Jeg bladde ikke nedover, så jeg aner ikke hva som sto lenger ned. Jeg antok bare at det var det samme.

Hvis du heller ser på underskrifter er det litt lettere å se hvem som skriver hva :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Men jeg har aldri sett at det står noen plass.."

Hvis du hadde lest reglementet, så hadde du sett det :o)

http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124823#6

"Synes likevel de bør ta det bort hvis pliiiis ikke ønsker å ha det der.. "

Tviler på at webmaster har noe i mot å fjerne det om "pliiiis" ber om det.

Herregud, er det omågjøre å klage på alt jeg skriver! Du sier bare oppigjen hva jeg sier.. Gud bedre.. Ikke rart det blir lange diskusjoner her inne..

Unnskyld at jeg ikke er like perfekt som deg.. Det er ikke så lett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Herregud, er det omågjøre å klage på alt jeg skriver! Du sier bare oppigjen hva jeg sier.. Gud bedre.. Ikke rart det blir lange diskusjoner her inne..

Unnskyld at jeg ikke er like perfekt som deg.. Det er ikke så lett..

Du må jo lese det carma skriver. Kjære deg hun klager ikke på deg hun er enig med deg.

En ting er helt sikkert, du må slutte å være hårsår skal du klare deg her inne. For det er det du er her.

Du klarer deg nok fint du. Du venner deg til det etter hvert, det gjorde jeg og nå er jeg hekta kan du si. :o)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er det omågjøre å klage på alt jeg skriver! Du sier bare oppigjen hva jeg sier.. Gud bedre.. Ikke rart det blir lange diskusjoner her inne..

Unnskyld at jeg ikke er like perfekt som deg.. Det er ikke så lett..

Kjære vene, hvordan følte du at jeg hakket på deg!? Jeg ønsket bare å være hjelpsom å gi deg linken til regelverket siden du sa du aldri hadde sett det noen plass.

Det kan være greit å ha lest igjenom det så man slipper overraskelser som denne.

Beklager så mye, jeg skal selvfølgelig aldri gjøre det igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo lese det carma skriver. Kjære deg hun klager ikke på deg hun er enig med deg.

En ting er helt sikkert, du må slutte å være hårsår skal du klare deg her inne. For det er det du er her.

Du klarer deg nok fint du. Du venner deg til det etter hvert, det gjorde jeg og nå er jeg hekta kan du si. :o)

Mvh

Beklager at jeg misforstod! Men dere misforstår litt også, det var ikke det med regelverket jeg siktet til, men den andre kommentaren min carma hadde kommentert..

Men jeg gidder ikke å diskutere noe så teit!

(Det er voldsomt så denne tråden har utartet seg til å bli en diskusjon om noe helt annet.. Jaja)

Beklager misforståelsene mine her inne --- ikke meningen å "støte" noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kizza1365380506

Beklager at jeg misforstod! Men dere misforstår litt også, det var ikke det med regelverket jeg siktet til, men den andre kommentaren min carma hadde kommentert..

Men jeg gidder ikke å diskutere noe så teit!

(Det er voldsomt så denne tråden har utartet seg til å bli en diskusjon om noe helt annet.. Jaja)

Beklager misforståelsene mine her inne --- ikke meningen å "støte" noen..

Om det er noen du ikke støter så er det meg. Men jeg opprettholder at du er hårsår og det har du rett til å være. Men skal du klare å leve her inne på sidene må du tåle å bli motsagt.

Alle har rett til å ha sine meninger også du og carma.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...