Gå til innhold

Gamle folk i minibank kø...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sigga

19

• nanna

6

• Kizza1365380506

5

• fresja

3

Mest aktive i denne tråden

Kizza1365380506

Har PMS'en rammet både deg og Kizza?

Syns det er fint jeg, at eldre mennesker TØR å bruke nymotens greier.

PMS meg her og PMS meg der. Kan nå ikke skylde alt på det!

Ser ikke på busskjøring som nymotens greier jeg da. Hmfff, alvorlig talt.

;o)

Jeg vet hvorfor eldre damer gjerne betaler med femhundrelapper: De vil ha en del kontanter hjemme, så de kan stikke til barnebarna en slant i ny og ne.

Neida, de prøver seg og satser på at sjåføren ikke gidder veksle så de får kjøre gratis!

Til alle tider er det slik at unge er raskere og travlere enn de eldre.

Det blir din tur en gang også. Da tenker jeg du skammer deg jeg... Når du tenker tilbake.

Hvorfor skal jeg skamme meg over at jeg irriterer meg over eldre folk som til stadighet glemmer koder pog mikser med korta sine...?...

Jeg har besteforeldre og oldeforeldre som jeg er glad i...Dessuten irritere vepser og bier meg også...og unger kan irritere meg...er det ingenting som irriterer deg da??

Voldsomt så mye kjeft jeg fikk i dag...

Annonse

Der står du vet du og blir klissvåt i regnet mens disse forb.... mannfolka ikke kan få fingen ut grrrrr....

Eller disse halvgamle kjerringene som ikke tror bussen har nok seter til alle og trenger seg frem.

Eller skoleklasser som bråker og springer frem og tilbake i bussen.

Eller ungdommer som kommer hjem fra byen og spyr i setene.

MÅ kjøpe meg bil, ....

Skal vel være glad jeg nettopp har tatt lappen og at jeg ikke bor i en by, men på landet med dårlig bussdekning.....ellers hadde jeg tydeligvis også hatt enda flere ting å irritere meg over...lykke til med tilværelsen...(",)...

Gjest Stjernemor

Hvorfor skal jeg skamme meg over at jeg irriterer meg over eldre folk som til stadighet glemmer koder pog mikser med korta sine...?...

Jeg har besteforeldre og oldeforeldre som jeg er glad i...Dessuten irritere vepser og bier meg også...og unger kan irritere meg...er det ingenting som irriterer deg da??

Voldsomt så mye kjeft jeg fikk i dag...

Jeg irriterer meg noe voldsomt over mange folk jeg også! Men det er helst de som kan noe for at de gjør det som irriterer meg.

Gamle folk kan ikke noe for at de er sene i bevegelsene og har dårlig hukommelse. Funksjonshemmede må også unnskyldes mer enn normale friske førlige voksne.

Jeg synes det tyder på dårlig empati å irritere seg så mye på folk som burde være unnskyldt.

Noe som irriterer MEG er ekspeditører (ofte unge og kule) som står og koseprater med kunder de kjenner, mens de gjør som de ikke ser meg som står ov venter på tur. DA er jeg ganske spiss i kommentaren.

Og jålete 'overklassedamer' i finere forretninger som ser an kundene etter utseende og påkledsel, før de velger hvilken service de vil gi deg. DET er det ikke unnskyldning for.

Men en skrøpelig kropp, enten det skyldes sykdom eller alder, det kan ingen noe for.

Kizza1365380506

Skal vel være glad jeg nettopp har tatt lappen og at jeg ikke bor i en by, men på landet med dårlig bussdekning.....ellers hadde jeg tydeligvis også hatt enda flere ting å irritere meg over...lykke til med tilværelsen...(",)...

Takker og ønsker deg det samme. :o)

Annonse

Gjest quando

Når ble minibankkort nymotens greier??? I 2003??? Gi de innføring i nettbank...så kan du snakke om nymotens greier...(",)...

Du er neppe helt "på nett"...

Eldre mennesker er i utgangspunktet livredde for slike ting som minibanker, noe jeg kan forstå...

Derfor syns jeg at en 75 år gammel dame som skaffer seg minibank-kort er skikkelig tøff.

Jeg irriterer meg noe voldsomt over mange folk jeg også! Men det er helst de som kan noe for at de gjør det som irriterer meg.

Gamle folk kan ikke noe for at de er sene i bevegelsene og har dårlig hukommelse. Funksjonshemmede må også unnskyldes mer enn normale friske førlige voksne.

Jeg synes det tyder på dårlig empati å irritere seg så mye på folk som burde være unnskyldt.

Noe som irriterer MEG er ekspeditører (ofte unge og kule) som står og koseprater med kunder de kjenner, mens de gjør som de ikke ser meg som står ov venter på tur. DA er jeg ganske spiss i kommentaren.

Og jålete 'overklassedamer' i finere forretninger som ser an kundene etter utseende og påkledsel, før de velger hvilken service de vil gi deg. DET er det ikke unnskyldning for.

Men en skrøpelig kropp, enten det skyldes sykdom eller alder, det kan ingen noe for.

Innlegget mitt var ikke såååå seriøst da...bare en frustrasjonsutblåsing etter en handletur alene med tre unger i bilen for det at kjøleskapet var tomt, mannen var på jobb og sola steikte...mente bare å si at det da er typisk å havne i feil kø...det være seg gamle folk eller å havne i den køen der det er slutt på papir i kassarullen...

Du er neppe helt "på nett"...

Eldre mennesker er i utgangspunktet livredde for slike ting som minibanker, noe jeg kan forstå...

Derfor syns jeg at en 75 år gammel dame som skaffer seg minibank-kort er skikkelig tøff.

Nå har minibankkort funnest i flere år allerede...så det er vel lite sannsynlig at 75 år gamle damer skaffer seg kort nå....ikke er det nymotens heller som noen klarer å si...

Men jeg skjønner jo at jeg har tråkket på mange tær her....og jeg må få sagt at innlegget mitt ikke var såååå seriøst...men ironien mellom linjene er vel ikke lett å se.....???

Gjest quando

Nå har minibankkort funnest i flere år allerede...så det er vel lite sannsynlig at 75 år gamle damer skaffer seg kort nå....ikke er det nymotens heller som noen klarer å si...

Men jeg skjønner jo at jeg har tråkket på mange tær her....og jeg må få sagt at innlegget mitt ikke var såååå seriøst...men ironien mellom linjene er vel ikke lett å se.....???

For eldre folk ER det nymotens greier...såpass respekt bør du vise for de eldre, at du forstår deres ståsted!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...