Gå til innhold

Gamle folk i minibank kø...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sigga

19

• nanna

6

• Kizza1365380506

5

• fresja

3

Mest aktive i denne tråden

For eldre folk ER det nymotens greier...såpass respekt bør du vise for de eldre, at du forstår deres ståsted!

Nå har minibankkort eksistert i snart 30..kanskje flere år..da var de fleste eldre ikke så gamle og det er vel du som bør vise såpass respekt at du ikke ser det som noe spesielt å bruke minibankkort når en har 30 års erfaring...Skulle tro du trodde de ble både tullete og glemske...jeg mente bare det var forferdelig irriterende å havne i feil kø der et eldre ektepar skulle ta ut penger av sine tilsammen 5 kort...store beløp slik at de måtte ta ut i flere omganger...det var som å vente på 10 personer foran meg i køen...

Men folk tok det visst ille opp at jeg irriterte meg over dette...så beklager det da..

Nå har minibankkort eksistert i snart 30..kanskje flere år..da var de fleste eldre ikke så gamle og det er vel du som bør vise såpass respekt at du ikke ser det som noe spesielt å bruke minibankkort når en har 30 års erfaring...Skulle tro du trodde de ble både tullete og glemske...jeg mente bare det var forferdelig irriterende å havne i feil kø der et eldre ektepar skulle ta ut penger av sine tilsammen 5 kort...store beløp slik at de måtte ta ut i flere omganger...det var som å vente på 10 personer foran meg i køen...

Men folk tok det visst ille opp at jeg irriterte meg over dette...så beklager det da..

Saksopplysning: Jeg fikk min første lønnskonto i 1983, altså for 20 år siden. Det var da sjekker og bankkort (=legitimasjon) som var standard. Minibanker fantes ikke. Mulig at hovedkontorene drev noen forsøk her og der, men det var ingen magnetstripe på bankkortet.

Jeg husker godt reklameplakatene (TV-reklame var noe de hadde i USA) for at folk skulle skaffe seg minibankkort: "Skynd deg - snart godtas bare bankkort!" Som legitimasjon, altså.

* Holder seg godt fast i rullatoren og stavrer videre *

Saksopplysning: Jeg fikk min første lønnskonto i 1983, altså for 20 år siden. Det var da sjekker og bankkort (=legitimasjon) som var standard. Minibanker fantes ikke. Mulig at hovedkontorene drev noen forsøk her og der, men det var ingen magnetstripe på bankkortet.

Jeg husker godt reklameplakatene (TV-reklame var noe de hadde i USA) for at folk skulle skaffe seg minibankkort: "Skynd deg - snart godtas bare bankkort!" Som legitimasjon, altså.

* Holder seg godt fast i rullatoren og stavrer videre *

Oki... er ikke så gammel jeg, men mente jeg hadde hatt minibamnkkort selv i snart 17 år... Men uansett...

Annonse

Ja, nei det er klart at skriveleif ikke er å akseptere på et seriøst forum som dette...

Hvorfor tillate seg å slurve i det hele tatt? Hvorfor ikke gidde å lære seg det skikkelig? Nå sikter jeg ikke til deg spesielt.

Minibankkø - minibankkø - minibankkø.

Hvorfor tillate seg å slurve i det hele tatt? Hvorfor ikke gidde å lære seg det skikkelig? Nå sikter jeg ikke til deg spesielt.

Minibankkø - minibankkø - minibankkø.

å tillate seg å slurve er det samme som å godta at ikke alle er perfekte....og at det er lov å gjøre feil...

• 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...