Gjest jente 31 Skrevet 26. november 2000 Del Skrevet 26. november 2000 Jeg har hatt mye hodepine opp gjennom årene siden jeg var kun 10 år. Jeg ble undersøkt ved EEG da jeg var 12 år da jeg har ei søster med epilepsi. Men den var normal. Jeg er stram i muskulaturen og har veldig vondt i bakhodet/nakken. Jeg løper/jogger 1 til 3 turer i uken a 8 km. Dette har jeg gjort de siste 8 årene. Jeg bruker cipramil mot depresjon og zyrtec mot eksem. Er relativt bra mot dette per i dag, men når hodepinen setter inn som værst blir jeg deprimert da jeg ikke klarer å fungere normalt. Jeg kan ha sterk hodepine i 14 dager i strekk. Jeg har prøvd akupunktur, fysioterapi, manuellterapi, kiropraktor, psykomotorisk, fotsoneterapi, aromamassasje, kopping. Så som du skjønner blir jeg desperat av å ha hodepine/smerter. Jeg har opp igjennom årene brukt fryktelig masse penger på helsen min. Jeg er student og er avhengig av å fungere for å henge med. Som smertestillende tabeletter bruker jeg mest Ibux, men om jeg tar 3 tabeletter i gangen blir jeg ikke fri hodepinen. Da dette er såpass kronisk får jeg ikke paralgin forte av legen min da han er redd jeg kan misbruke dem. Jeg blir av og til fryktelig redd når hodepinen setter inn som værst og tenker på hjernesvulst og blokkering av blodkar opp til hode. Tror du det finnes hjelp å få for meg? Hva vil du råde meg til å gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10925-ogs%C3%A5-hodepine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…