Gå til innhold

natural push-up eller annet

Anbefalte innlegg

Gjest blomma

Noen her som har forsøkt "puppe-pillen" Natural push-up?? Jeg har bestilt den, men er veldig i tvil. Lurer fælt på om dette er seriøse greier eller ikke...

Jeg har store komplekser for mine små pupper, men er helt klar på at jeg ALDRI kommer til å operere inn silikon. Derfor setter jeg min lit til dette produktet.

Ser det er massevis av annonser på nettet (utenlandske) på puppe-piller av forskjellige merker, men Natural push-up er det eneste merket jeg har sett som selges i Norge.

Fint hvis noen kan dele sine erfaringer!

Og dere puppeforstørrelses-motstandere: Styr unna - jeg er ikke ute etter deres meninger om temaet, kun andres erfaringer....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111643-natural-push-up-eller-annet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke hørt om dette før nå.

Om dette virker eller ikke kan jeg derfor ikke uttale meg om.

Husker derimot en annonse for mange år siden. De reklamerte med en pille som skulle hjelpe mot absolutt alt - dvs. om bilen ikke startet var det bare å putte den på tanken, om du hadde dårlig sexlyst var det bare å ta denne pillen osv. Annonsen var full av slike eksempler. I tillegg skulle man få pillen gratis. Navnet på pillen var (husker ikke helt, men noe lignende) Lurium 2000X. Husker jeg leste annonsen og lo høgt over denne. Etterpå leste jeg at annonsen var satt inn av Forbrukerrådet for å få folk til å tenke over reklamen som lokker. Det viste seg imidlertid at det var stor pågang etter denne pillen...

Håper du får valuta for pengene ;o)

Om noen år lanserer et svensk firma et naturlig stoff som binder vann i vevet, og kan sprøytes inn med sprøyte, og forsvinner gradvis over en 3 års periode.

Bare vent og se :-)

Mener det fins noen sugekoppaktige saker man kan plassere på brystene hver natt som kan strekke fettvevet og gjøre dem større.

Akk, hva man gjør for skjønnheten.

Det beste er om en kan være glad i de puppa man har!!

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest blomma

Hvis ikke tablettene virker kan du forsøke løse silikon innlegg i bhen. Sitter godt og føles/ser naturligut + de øker brystene ca. en cup :) Hvor i alle dager fikk du bestilt en slik pille? Ble litt nysgjerrig nå :)

Så det faktisk annonsert i Se og Hør! Fant det etterpå på nettet og bestilte der. Har ikke internettadressen lenger, men hvis du søker via Kvasir på natural pushup, så finner du den norske nettsiden der.

Har akkurat begynt på pillene nå. krevende greier - man må drikke minst 2 liter vann pr. dag mens man tar dem. Godt jeg er glad i vann!!

Skal oppdatere dere ettersom ukene går:-)

• 2 uker senere...

Så det faktisk annonsert i Se og Hør! Fant det etterpå på nettet og bestilte der. Har ikke internettadressen lenger, men hvis du søker via Kvasir på natural pushup, så finner du den norske nettsiden der.

Har akkurat begynt på pillene nå. krevende greier - man må drikke minst 2 liter vann pr. dag mens man tar dem. Godt jeg er glad i vann!!

Skal oppdatere dere ettersom ukene går:-)

Hei deg!

Har du merket noen forskjell til nå? Er nysgjerrig...:) Hvis det virker på deg skal jammen jeg kjøpe meg disse pillene og! :)

Gjest blomma

Hei deg!

Har du merket noen forskjell til nå? Er nysgjerrig...:) Hvis det virker på deg skal jammen jeg kjøpe meg disse pillene og! :)

Er i gang med uke nr. 3 nå - merker ingenting foreløpig. Det står i pakningsvedlegget at man bør merke noe innen seks uker. Har man ikke merket endring etter 8 uker, kan man gå ut ifra at produktet ikke har noen virkning på en.

Skal si ifra hvordan det går:-)

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei deg!

Ingen virkning foreløpig, tror jeg... Kan kanskje fornemme at de er litt fastere, men er ikke sikker. Mye kan være innbildning når man håper så veldig, vet du;)

Er nå på uke 6, og det er fra uke 6-8 man bør merke noe. SKal oppdatere her inne, jeg!

• 1 måned senere...

Annonse

Ingen virkning foreløpig, tror jeg... Kan kanskje fornemme at de er litt fastere, men er ikke sikker. Mye kan være innbildning når man håper så veldig, vet du;)

Er nå på uke 6, og det er fra uke 6-8 man bør merke noe. SKal oppdatere her inne, jeg!

Hei deg!!

Er du ferdig med "kuren" nå?

Ble resultatet som håpet?

*venter i spenning*

Hei deg!!

Er du ferdig med "kuren" nå?

Ble resultatet som håpet?

*venter i spenning*

• 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...