Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det virkelig så vanlig å være glattbarbert som jeg får inntrykk av??.Leste om hun som kvidde seg for å gå til gynekologen pga. at hun nylig hadde barbert musa..(annet forum)

Fortsetter under...

Gjest Vick4
Skrevet

ja det er veldig vanlig at jenter barberer musa helt glatt. menn er nå også begynt. det er en trend som blir mer og mer vanlig. skrekken med denne barberingen er vell at man får utslett(røde prikker) og hårene blir hardere,som fører til kløe.

Skrevet

ja det er veldig vanlig at jenter barberer musa helt glatt. menn er nå også begynt. det er en trend som blir mer og mer vanlig. skrekken med denne barberingen er vell at man får utslett(røde prikker) og hårene blir hardere,som fører til kløe.

Hva er da poenget?? Hvis en får utslett, kløe og stivere hår?? Har egentlig aldri helt skjønt det der jeg...Vel frisert er da bedre? Eller??

Gjest Vick4
Skrevet

Hva er da poenget?? Hvis en får utslett, kløe og stivere hår?? Har egentlig aldri helt skjønt det der jeg...Vel frisert er da bedre? Eller??

kanskje et poeng: kan være at gutten slipper disse hårene når han skal utføre oralsex på jenta. alle har fått for seg at hår er så urent og stygt, men det er jo helt naturlig. nå barberer vi jo stortsett alt hår vekk på kroppen,for hår er så urent,som det sies.

Gjest går seg til
Skrevet

Nå har jeg barbert meg daglig i mange år.

Føler meg renere nedentil når jeg og mannen har sex!

Det er viktig at en de første gangene bruker riklig med skum , deretter er det ikke nødvendig , og en får ikke de røde nuppene heller.

En raker det bare av i dusjen.

Hilsen glattbarbert

Gjest slitern
Skrevet

kanskje et poeng: kan være at gutten slipper disse hårene når han skal utføre oralsex på jenta. alle har fått for seg at hår er så urent og stygt, men det er jo helt naturlig. nå barberer vi jo stortsett alt hår vekk på kroppen,for hår er så urent,som det sies.

Hårene har jo en naturlig funksjon der nede. De skal hindre bakterier og ta imot svette. Litt stussing er vel bedre. Hårene blir jo hardere jo mer man fjerner dem. Det kan vel ikke være noe særlig å ha det harde håret der ned?

Annonse

Gjest Vick4
Skrevet

Hårene har jo en naturlig funksjon der nede. De skal hindre bakterier og ta imot svette. Litt stussing er vel bedre. Hårene blir jo hardere jo mer man fjerner dem. Det kan vel ikke være noe særlig å ha det harde håret der ned?

dem fjerner du jo når dem kommer ut... så er du først begynt må du fortsette...

Skrevet

"Hårene blir jo hardere jo mer man fjerner dem. "

Nei, det er ein myte. Håret endrar seg ikkje pga. barbering.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Nå har jeg barbert meg daglig i mange år.

Føler meg renere nedentil når jeg og mannen har sex!

Det er viktig at en de første gangene bruker riklig med skum , deretter er det ikke nødvendig , og en får ikke de røde nuppene heller.

En raker det bare av i dusjen.

Hilsen glattbarbert

Jeg har begynt å barbere meg. Den første gangen merket jeg ingenting. Det føltes bare reinere nedentil. Men nå er jeg stadig rød og det klør som bare det. Mange av hårene går heller ikke helt vekk ved barbering. De blir litt inngrodde på en måte, noen tips? Jeg klarer heller ikke unngå små sår..er dett normalt? blir det bedre? Håper ikke på å måtte gro ut hele buska igjen nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...