Gå til innhold

Gravid, og treg mage, hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Spis svisker!

På helsekostbutikkene har de noen tabletter som heter prosan tab-let. Den er super for treg mage. Du må bruke den i 2 -3 dager før det gir noen virkning. Du blir ikke avhengig av dette. For sikkerhets skyld må du spørre om det er skadelig å bruke dem når du er gravid, men det tror jeg neppe, fordi dette er et rent naturprodukt.

Gjest afuso

På helsekostbutikkene har de noen tabletter som heter prosan tab-let. Den er super for treg mage. Du må bruke den i 2 -3 dager før det gir noen virkning. Du blir ikke avhengig av dette. For sikkerhets skyld må du spørre om det er skadelig å bruke dem når du er gravid, men det tror jeg neppe, fordi dette er et rent naturprodukt.

Hvorfor tror du ikke naturprodukter kan være skadelig for gravide? Marihuana er også naturprodukt, men neppe anbefalt for gravide.

Linfrø!

La en neve linfrø ligge i et glass med vann over natta. Spis opp linfrøene i løpet av dagen og drikk vannet det har ligget i også.

Ellers: mosjon, frukt, grønnsaker, fiber, grove kornprodukter, svisker, aprikoser, (banan er stoppende - så hold deg unna dem), massevis av vann!

Annonse

Hei.

Har du forsøkt Laktulose ? Fås på apoteket. Kan brukes under graviditet og amming. Men ikke ta for mye da :-))

Du kan evt. kjøpe på apoteket Dulcolax stikkpiller som du bruker dag 1 og så fortsette med Laktulose. Blir det for mye "futt" kan du ta Laktulose annen hver dag. Ellers: les bruksanvisningen!

Lykke til!!

Mvh

• 4 uker senere...
happy1365380345

Nettopp derfor sa jeg at hun burde spørre på butikken først.

Lactulose fungerer perfekt og er på ingen måte skadelig som nevnt over her. Tar du for mye for du litt trøbbel andre veien ett par dager. Det kan være litt ubehagelig :)

Også tar det et par dager før virkningen kommer......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...