Gå til innhold

hvor mye vann??

Anbefalte innlegg

Gjest megmegmegmeg

har hørt utallige ganger at man skal drikke så og så mye vann,helst minst 6 glass til dagen.spesielt nå når det er sommer.men nå hørte jeg netopp noen som sa at man skal kun drikke når man er tørst,fordi viss man drikker "bare for å drikke" kan man lett få urinlekkasje.stemmer dette?noen som vet? jeg må veldi fort på do etter jeg har drukket og har avogtil vanskelig for å holde igjen viss jeg ler...dessuten viss jeg må ordentlig på do så kommer det ofte små dråper ut samme hvor mye jeg holder igjen.jeg er bare 17 år. råd/synspunkter mottas med takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112755-hvor-mye-vann/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Du føler deg bedre hvis du drikker før du føler deg tørst. Det blir som å vanne blomstene først når de henger med hodet - da tar det lengre tid å få dem til å trives.

Når det gjelder skvetting i din alder så kan det være at du trenger knipeøvelser. Urinen holdes jo tilbake med muskler som kan trenge trening. Du kniper sammen bekkenmusklene akkurat som om du må holde deg, ca 50 ganger om dagen.

I mellomtiden kan du være ekstra obs på at du må gå regelmessig på do slik at situasjonen ikke rekker å bli kritisk?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112755-hvor-mye-vann/#findComment-690825
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...