Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke Telenor grense på hvor mye du kan laste ned pr måned, da - altså hvor mye du kan surfe?

Jeg har Bluecom sjøl og er fornøyd med det, betaler tett på kr 500,-/ mnd for 720/ 128 kbps (ser de har kampanje nå, nesten 100 kroner billigere - men det er mulig brannmur kommer i tillegg).

Har ikke Telenor grense på hvor mye du kan laste ned pr måned, da - altså hvor mye du kan surfe?

Jeg har Bluecom sjøl og er fornøyd med det, betaler tett på kr 500,-/ mnd for 720/ 128 kbps (ser de har kampanje nå, nesten 100 kroner billigere - men det er mulig brannmur kommer i tillegg).

Går det etter hvor mye du surfer. Trodde det var hvor mye man lastet ned jeg...? Mulig jeg er blåøyd her..evt litt blond i tillegg...*s*

Da er det ikke så attraktivt kanskje?

Går det etter hvor mye du surfer. Trodde det var hvor mye man lastet ned jeg...? Mulig jeg er blåøyd her..evt litt blond i tillegg...*s*

Jeg mener å vite at det går på hvor mye man surfer, ja - for det vil jo i praksis si å "laste ned" til egen maskin. Det er altså ikke snakk om å fysisk klikke på en link for å hente ned en fil til maskinen.

Someone correct me if I'm wrong...

Gammel Dolèr

Surfinga er også nedlasting, men det tar ikke stort.

Du får 1 gig pr måned, det holder til ganske så mye surfing, nedlasting av noen få Mp3 filer og litt til.

Skal du laste ned mye, kan du kjøpe 5 gig pakker i tillegg . Koster 100,- ekstra, men trenger ikke brukes i løpet av 1 måned,og om du ikke laster ned så mye så holder den i flere måneder.

Du kan også betale 100 ekstra pr. måned, og få 10 gig pr.måned.

Men koster ikke Blucom, med ubegrenset mer enn 400, så er det vel mer lønnsomt, om ikke du allikevel skal kjøpe en Mp3 spiller da,?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...