Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så du mener det er mer sjarmerende med menn som røyker?

saken er jo at norske damer røyker mere enn mennene...om det er sjarmerende eller ei om mennene røyker tenker jeg ikke på, siden jeg ikke kommer til å være sammen med en mann likevel...

Jeg røyker fordi jeg liker det. Bryr meg egentlig ikke så mye om du synes det er sjarmerende eller ikke.

Skal slutte når jeg blir gravid. :-)

Når du er sammen med ei fin dame, også kjenner du den røykeånden hennes...skikkelig turn-off

Røyking godt?..smaker jo dritt..også blir man svimmel og småkvalm av det...vet man kan venne seg til alt mulig men hvorfor?..

Annonse

saken er jo at norske damer røyker mere enn mennene...om det er sjarmerende eller ei om mennene røyker tenker jeg ikke på, siden jeg ikke kommer til å være sammen med en mann likevel...

uinteresant hva DU mener om det. Jeg røyker fordi jeg syns det er godt.Har prøvd å slutte men da blir jeg så j.... sur.

Gjest sluffy

Når du er sammen med ei fin dame, også kjenner du den røykeånden hennes...skikkelig turn-off

Røyking godt?..smaker jo dritt..også blir man svimmel og småkvalm av det...vet man kan venne seg til alt mulig men hvorfor?..

Vel jeg er gift så jeg er ikke så nøye, tviler på at han han forlater meg for at jeg røyker.

Første gang jeg røykte ble jeg kanskje litt svimmel og kvalm, er vel vant til det nå da, blir fort en vane å røyke. Liker å ha noe å drive på med i pauser på jobben osv. Jeg liker å røyke uansett jeg da....

Kjenner du ikke lukta helt fram til Dol. Vi er fremdeles endel som røyker her inne. *blås på deg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...