Gå til innhold

Hvis du skulle på blinddate med en doler..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sier det ikke..

Jeg er jente, og gift... Men kunne vært koselig å møte f.eks. bassisten Han har dame da, men virker koselig. Også pappa Bjørn virker kjekk:) Og kanskje jeg skulle møtt SDD?? Hm... Ulven er nok litt eldre enn meg, men virker også snill.

Annonse

Jeg ville valgt Altman, Ulv og Bassisten.

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg får i hvert fall inntrykk av at de er veldig hyggelig jenter.

Og jeg er en sabla god menneskekjenner så jeg har nok rett.

Jeg synes du skal ta en blind en med meg. Sånn som du søler rødvin, kan det vel ikke være så nøye enten du ser eller ikke. Herregud.....

Jeg synes du skal ta en blind en med meg. Sånn som du søler rødvin, kan det vel ikke være så nøye enten du ser eller ikke. Herregud.....

Men med deg hadde det vel knapt kunne kalles en blindate.

Men jeg mener å ha sett Altman også, og Basse er jeg helt overbevist om at jeg har møtt mange ganger, så den eneste av mine kandidater over er vel egentlig Ulv.

Jeg er god til å søle, det skal jeg ha. Men i den nevnte situasjon så var ikke nødvendig for undertegnede å sløse med egen rødvin da jeg mener å erindre at det var andre som sørget for at dressjakka mi gikk på en smell. Men sånn er det jo ofte når eldre damer drikker. De eier knapt kontroll ;)

Annonse

Men med deg hadde det vel knapt kunne kalles en blindate.

Men jeg mener å ha sett Altman også, og Basse er jeg helt overbevist om at jeg har møtt mange ganger, så den eneste av mine kandidater over er vel egentlig Ulv.

Jeg er god til å søle, det skal jeg ha. Men i den nevnte situasjon så var ikke nødvendig for undertegnede å sløse med egen rødvin da jeg mener å erindre at det var andre som sørget for at dressjakka mi gikk på en smell. Men sånn er det jo ofte når eldre damer drikker. De eier knapt kontroll ;)

- Eller... det kan hende det er noe smått som løper butt i de lange beina ens før man aner hvor det kommer fra. Ikke vet jeg, men det slett behandling av godt drikke. Daten kan bli ganske blind den, hvis du bare lar være å bøye nakken.... vær nå litt kreativ da ;o))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...