Gå til innhold

Noen som har sett Man Bites Dog?

Anbefalte innlegg

Ok, vi får dele ei pipe alle fire så skal du se det ordner seg. Man har ikke annen morro en den man lager sjæl, men den har man til gjengjeld veldig mye morro med.

Nei, dette går slett ikke. Jeg har riktignok "frivakt" imorgen tidlig eller nærmere idag... men man får vel skjerpe seg likevel. Stramme seg opp og komme seg til sengs tenker jeg. Det var bare reprise på mitt favorittprogram ER på Discovery. Intet blod og gørr, ingen helstøpt lørdagskveld.

Og danse skal du......

Sukk, alt på Discovery er reprise. Hadde de hatt nyheter, hadde sikkert det også vært reprise

Fortsetter under...

Sukk, alt på Discovery er reprise. Hadde de hatt nyheter, hadde sikkert det også vært reprise

Og hadde jeg vært interessert i flyenes historie, selvsøkende raketter, bakke til bakke, luft til bakke, chafs and flairs, hadde jeg sikkert gledet meg over reprisene.

Men blod og gørr i reprise? Nei det blir sannelig for mye for en stakkar. Det er nok at en fyr får et halvt løvtre opp i arslet èn gang om ikke det skal skje igjen kvelden etter.

Så her sitter jeg - DOL'er og kommer meg ikke i seng. Åsså jeg som skal reise på en ukes ferie imårra. Nå MÅ jeg gå og legge meg ;o)

Og hadde jeg vært interessert i flyenes historie, selvsøkende raketter, bakke til bakke, luft til bakke, chafs and flairs, hadde jeg sikkert gledet meg over reprisene.

Men blod og gørr i reprise? Nei det blir sannelig for mye for en stakkar. Det er nok at en fyr får et halvt løvtre opp i arslet èn gang om ikke det skal skje igjen kvelden etter.

Så her sitter jeg - DOL'er og kommer meg ikke i seng. Åsså jeg som skal reise på en ukes ferie imårra. Nå MÅ jeg gå og legge meg ;o)

Men altså, jeg heter ikke SDD. bare til orientering :)

Gudd nait :)

hare1365380455

The Ring??? Jeg syntes den var jææææævlig skummel. Satan så jeg hoppet i stolen.... gjentatte ganger

*grøsse*

Jo, "the ring" er skummel (og god!).. Få en kamerat til å se den, og så ringer du når du vet filmen er ferdig...!!

Annonse

laguna1365380434

Har du sett Ghost ship? Vet du om den er god?

Den var elendig.Men på en litt underholdene, nå ser vi på skrekkfilm, dere,-aktig måte..;o)

Da synes jeg feardotcom var morsommere..

Jeg og typen så begge ++,her forleden, hadde skrekkfilm maraton med pizza, cola og halve utvalget til videomannen på hjørnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...