Gå til innhold

Damer, undertøy : hva er "hipsters" ?

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy

Er de som ikke går så langt ned å regne som jentebukser?

Faen... jeg har nettopp kjøpt meg en sånn bukse. Jaja.

Du må vel kjøpe den i dameavdelingen vil jeg tro, for at det skal kvalifisere til jenteboxer. Er det blonder på? Da er det utvilsomt til jenter...

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

18

• Ulv I Faarikaal

16

• Spirea

3

• Angela1365380318

1

Mest aktive i denne tråden

sexy på sexy rumpe, ja. Men hva med 20kg+ med appelsinhud? Ikke fullt så sexy da, nei.

Nei, det har du selvsagt rett i. Man må kle plagget.

Men string er sexy på de som kler det.

Annet undertøy er (stort sett) ganske ufint selv om disse boksershortsgreine som H&M modellene hopper rundt i er relativt spreke.

De bukseselesakene er nå også nokså vulgære. Kanskje det ikke er lov å gå med sånn uten noe utenpå? hehe. Eller kanskje det er ... nei, vet ikke jeg... Hva pleier du å gå med da? Så kan jo jeg vurdere om det kanskje kan slumpe til å være sleevers?

Jeg pleier stort sett å gå i en sånn veldig nøytral, svart treningsbukse som er ganske skinnende og har sånn spesielt stoff. Ganske artig greie + t-shorte.

Gjest Daisy

Nei, det har du selvsagt rett i. Man må kle plagget.

Men string er sexy på de som kler det.

Annet undertøy er (stort sett) ganske ufint selv om disse boksershortsgreine som H&M modellene hopper rundt i er relativt spreke.

Var det noe som het "less is more"?

Men, joda, har jo string jeg og.

Annonse

Du må vel kjøpe den i dameavdelingen vil jeg tro, for at det skal kvalifisere til jenteboxer. Er det blonder på? Da er det utvilsomt til jenter...

Nei, det er ikke bokser. Trodde du snakket om en sånn bukseting som stopper halvveis ned på leggen.

Bokserne jeg bruker heter Man, så de kan jeg trygt bruke :)

Gjest Daisy

Nei, det er ikke bokser. Trodde du snakket om en sånn bukseting som stopper halvveis ned på leggen.

Bokserne jeg bruker heter Man, så de kan jeg trygt bruke :)

jeg bare skrev til feil. Bokser hørtes liksom litt mer norsk ut enn boxer. Man er nok greit.

Var det noe som het "less is more"?

Men, joda, har jo string jeg og.

Men det er jo heller ingen grenser for hvor stor man kan være for å bruke string? Forstår kanskje at det kan være litt problematisk om er fryktelig overvektig, men i de tilfellene ser man jo ikke hva slags plagg jenta har på seg uansett, men 20 kg for mye er da ingen grunn til ikke å gå i string.

Dessuten finnes det vel, når jeg tenker etter, noen søte truser også, men har man rumpe til det så er det utvilsomt string som gjør seg.

Jeg er også så banal at jeg synes det er sexy når man ser over buksa at jenta går med string :)

Annonse

jeg bare skrev til feil. Bokser hørtes liksom litt mer norsk ut enn boxer. Man er nok greit.

Åja, det var bukser du mente, ja :)

Ja, da er det det jeg har kjøpt. Men jeg synes jeg kler dem litt, og de gjør seg godt nå i varmen. Bukser blir lissom litt for mye, og vanlig shorts liker jeg ikke med mindre jeg er på stranda.

Gjest Daisy

Åja, det var bukser du mente, ja :)

Ja, da er det det jeg har kjøpt. Men jeg synes jeg kler dem litt, og de gjør seg godt nå i varmen. Bukser blir lissom litt for mye, og vanlig shorts liker jeg ikke med mindre jeg er på stranda.

boxer/bukser/

Full forvirring her nå. Har vært på jobb og er sliten.

Manne-undertøy. Det var tingen.

Men hvis vi skal snakke om bukser så kan jeg jo si at piratbukser er en ganske fin sak.

Gjest Daisy

Men det er jo heller ingen grenser for hvor stor man kan være for å bruke string? Forstår kanskje at det kan være litt problematisk om er fryktelig overvektig, men i de tilfellene ser man jo ikke hva slags plagg jenta har på seg uansett, men 20 kg for mye er da ingen grunn til ikke å gå i string.

Dessuten finnes det vel, når jeg tenker etter, noen søte truser også, men har man rumpe til det så er det utvilsomt string som gjør seg.

Jeg er også så banal at jeg synes det er sexy når man ser over buksa at jenta går med string :)

Neida, trenger ikke veie 50 kg for å ha string. Men det skal da se pent ut. Poenget er vel ikke at mest mulig av rumpa skal synes uansett.

Akkurat som de som skal ha det heeelt barbert bare for å ha det mest mulig barbert for barberhetens skyld.

boxer/bukser/

Full forvirring her nå. Har vært på jobb og er sliten.

Manne-undertøy. Det var tingen.

Men hvis vi skal snakke om bukser så kan jeg jo si at piratbukser er en ganske fin sak.

Er piratbukser en sånn mellomting mellom shorts og bukse?

Aha... DA er jeg med!

Ja, de er litt kule. Skal kjøpe flere sånne plagg før jeg skal til syden. Bedre enn jeans når gradestokken viser mange grader :)

Den jeg har er for øvrig litt sporty. Kjøpt i en sportsbutikk og i sånt stoff som treningsbukser ofte har. Er det polyester? Nei, ikke vet jeg. Ok er det i hvert fall å gå i nå om dagen.

Neida, trenger ikke veie 50 kg for å ha string. Men det skal da se pent ut. Poenget er vel ikke at mest mulig av rumpa skal synes uansett.

Akkurat som de som skal ha det heeelt barbert bare for å ha det mest mulig barbert for barberhetens skyld.

Den derre barbergreia fatta jeg ikke helt :)

Gjest Daisy

Er piratbukser en sånn mellomting mellom shorts og bukse?

Aha... DA er jeg med!

Ja, de er litt kule. Skal kjøpe flere sånne plagg før jeg skal til syden. Bedre enn jeans når gradestokken viser mange grader :)

Den jeg har er for øvrig litt sporty. Kjøpt i en sportsbutikk og i sånt stoff som treningsbukser ofte har. Er det polyester? Nei, ikke vet jeg. Ok er det i hvert fall å gå i nå om dagen.

Ikke ok å gå i jobbklær 1 km til bussen og sitt på bussen i. Så vet du det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...