Gå til innhold

Konsekvensene av dagens innvandringspolitikk

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Hva blir likt?

At alle individer skal bli like mye/lite kriminelle?

Skal vi kreve at kvinner blir like kriminelle som menn også?

Ja gjerne det. Vi må få jevna ut, men med så mange gruppekriterier det finnes, ås tror jeg vi må bli kriminelle alle sammen ?

Bekymringen min går egentlig ut på at den totale kriminaliteten stiger , men ikke si det til noen.

Fortsetter under...

• Svar 141
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

58

• Ulv I Faarikaal

40

• Grip

19

• Goliath

15

Mest aktive i denne tråden

Ja gjerne det. Vi må få jevna ut, men med så mange gruppekriterier det finnes, ås tror jeg vi må bli kriminelle alle sammen ?

Bekymringen min går egentlig ut på at den totale kriminaliteten stiger , men ikke si det til noen.

Jeg forholder meg til individer, og hva de har gjort.

Istedet for hva andre med samme hudfarge/kjønn/legning har foretatt seg.

Ulv I Faarikaal

Jeg forholder meg til individer, og hva de har gjort.

Istedet for hva andre med samme hudfarge/kjønn/legning har foretatt seg.

Ingen er totalt fri for fordommer, totalt ærlige ellert totalt noe som helst.

De som påstår det lyver, det kalles en hykler.

Du kan fortelle meg om en fordom du har, for alle har en eller fler.

Er det aldri fruktbart å generalisere, Sør?

Hei,

Jo, når grupperingen er foretatt basert på årsak eller handling som et individ har utført.

For eksempel, det er helt greit å gruppere "unger som mobber andre", "gjengmedlemmer", "mennesker med krigserfaring", osv. Dette er relevant og saklig begrunnet gruppering.

Men å gruppere "innvandrere" (kanadiske direktører av internasjonale oljeselskap i Norge sammen med ofre fra krigen i Sierra Leone) er bare tåpelig.

Grupperinger må gjøres "ordentlig", og ikke basert på hudfarge (osv), med mindre man virkelig tror at det er hudfargen som er ÅRSAKEN til kriminalitet, osv.

===

UiF elsker å fremstille innvandrere (og da særlig muslimer) som kriminelle osv. Uten tvil så er det mange kriminelle innvandrere, men det store flertall som han sverter med hat-kampanjene hans er helt ærlige lovlydige borgere.

Med vennlig hilsen

Ingen er totalt fri for fordommer, totalt ærlige ellert totalt noe som helst.

De som påstår det lyver, det kalles en hykler.

Du kan fortelle meg om en fordom du har, for alle har en eller fler.

At andre måtte ha evt. fordommer fritar ikke deg for ansvaret som følger fra å spre slikt hat ut mot uskyldige.

Man er ikke "mindre bankraner" av at også andre raner banker. Det er ingen unnskyldning!

Annonse

Ulv I Faarikaal

At andre måtte ha evt. fordommer fritar ikke deg for ansvaret som følger fra å spre slikt hat ut mot uskyldige.

Man er ikke "mindre bankraner" av at også andre raner banker. Det er ingen unnskyldning!

Jeg innrømmer mine fordommer. Ikke du.

Ulv I Faarikaal

Hei,

Jo, når grupperingen er foretatt basert på årsak eller handling som et individ har utført.

For eksempel, det er helt greit å gruppere "unger som mobber andre", "gjengmedlemmer", "mennesker med krigserfaring", osv. Dette er relevant og saklig begrunnet gruppering.

Men å gruppere "innvandrere" (kanadiske direktører av internasjonale oljeselskap i Norge sammen med ofre fra krigen i Sierra Leone) er bare tåpelig.

Grupperinger må gjøres "ordentlig", og ikke basert på hudfarge (osv), med mindre man virkelig tror at det er hudfargen som er ÅRSAKEN til kriminalitet, osv.

===

UiF elsker å fremstille innvandrere (og da særlig muslimer) som kriminelle osv. Uten tvil så er det mange kriminelle innvandrere, men det store flertall som han sverter med hat-kampanjene hans er helt ærlige lovlydige borgere.

Med vennlig hilsen

Her kommer noe du ikke mestrer:

>>UiF elsker å fremstille innvandrere (og da særlig muslimer) som kriminelle osv. Uten tvil så er det mange kriminelle innvandrere, men det store flertall som han sverter med hat-kampanjene hans er helt ærlige lovlydige borgere.

Vis oss et innlegg som bekrefter din påstand.

Greier du ikke det, må din påstand være løgn eller død og maktesløs.

Her kommer noe du ikke mestrer:

>>UiF elsker å fremstille innvandrere (og da særlig muslimer) som kriminelle osv. Uten tvil så er det mange kriminelle innvandrere, men det store flertall som han sverter med hat-kampanjene hans er helt ærlige lovlydige borgere.

Vis oss et innlegg som bekrefter din påstand.

Greier du ikke det, må din påstand være løgn eller død og maktesløs.

Hvor mange innlegg om "kriminelle innvandrere" har du skrevet de siste 6 månedene?

Hvor mange innlegg om "kriminelle nordmenn"?

Annonse

Skrevet OM har jeg. Men det har du også.

For to innlegg siden skrev du "ingen"....

Så godt som samtlige av disse innleggene dine (som du nå endelig innrømmer) er forsøk på å stille innvandrere / asylsøkere / flykninger / muslimer i et dårlig lys.

Og ja, jeg har besvart dine innlegg, for å påpeke løgn og løgnaktige insinuasjoner i dem.

Ulv I Faarikaal

For to innlegg siden skrev du "ingen"....

Så godt som samtlige av disse innleggene dine (som du nå endelig innrømmer) er forsøk på å stille innvandrere / asylsøkere / flykninger / muslimer i et dårlig lys.

Og ja, jeg har besvart dine innlegg, for å påpeke løgn og løgnaktige insinuasjoner i dem.

Jeg skrev ingen og mener ingen.

Hvis så godt som samtlige underbygger din påstand så må du kunne peke på et ?

Bare et ?

Nærmere 100 ganger har jeg bedt deg peke på et eneste, en ikke et eneste har du trukket fram som eksempel. De fins i din fantasi og der vil vi ikke se inn.

Jeg skrev ingen og mener ingen.

Hvis så godt som samtlige underbygger din påstand så må du kunne peke på et ?

Bare et ?

Nærmere 100 ganger har jeg bedt deg peke på et eneste, en ikke et eneste har du trukket fram som eksempel. De fins i din fantasi og der vil vi ikke se inn.

Du skrev: "Skrevet OM har jeg."

Du har jo selv nettopp innrømmet at du har skrevet dem.

Du lyver så det renner av deg!

Ulv I Faarikaal

Du skrev: "Skrevet OM har jeg."

Du har jo selv nettopp innrømmet at du har skrevet dem.

Du lyver så det renner av deg!

Men hvor er de innleggene som skal underbygge din påstand ?

Kan du sitere teksten i et ?

For å forsvare meg må jeg jo få vite innholdet i anklagen ?

Eller er jeg rettsløs ?

Men hvor er de innleggene som skal underbygge din påstand ?

Kan du sitere teksten i et ?

For å forsvare meg må jeg jo få vite innholdet i anklagen ?

Eller er jeg rettsløs ?

Nei, du er kunnskapsløs og troverdighetsløs, men ikke rettsløs.

Du har jo nettopp innrømmet at du har skrevet dem. De eksisterer (det har du innrømmet) og det er godt nok for meg.

Ulv I Faarikaal

Nei, du er kunnskapsløs og troverdighetsløs, men ikke rettsløs.

Du har jo nettopp innrømmet at du har skrevet dem. De eksisterer (det har du innrømmet) og det er godt nok for meg.

Så jeg må bare stole på deg og tro at de fins ?

Blitt guru nå ?

Ny religion : sørisme, gjør som sør sier, ikke som han gjør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...