Åsemor Skrevet 20. juli 2003 Skrevet 20. juli 2003 En klin gæren fyr løp akkurat ut på formel1-banen!!!! Skjønner ikke hva som skjer i huet på folk... 0 Siter
pip Skrevet 20. juli 2003 Skrevet 20. juli 2003 Hehe. Synes det er snålere at folk sitter og ser på slikt, jeg da ;o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Skrevet 20. juli 2003 Hehe. Synes det er snålere at folk sitter og ser på slikt, jeg da ;o) Hehe... Altså, jeg har bare ikke giddi å svitsja etter at jeg slo på tv for å høre på kanon radio klokka åtte i dag til morran... 0 Siter
Gjest miss molly Skrevet 20. juli 2003 Skrevet 20. juli 2003 Hehe... Altså, jeg har bare ikke giddi å svitsja etter at jeg slo på tv for å høre på kanon radio klokka åtte i dag til morran... Kanon radio? Hva er det? 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Skrevet 20. juli 2003 Kanon radio? Hva er det? Sånn tull og tøys som går når de ikke har vanlig tv-sending. En fyr som har radio samtidig som folk kan sende inn sms på skjermen med hilsener, ønskesanger og annet tull og tøys som folk gidder å bruke pengene på. 0 Siter
Gjest miss molly Skrevet 20. juli 2003 Skrevet 20. juli 2003 Sånn tull og tøys som går når de ikke har vanlig tv-sending. En fyr som har radio samtidig som folk kan sende inn sms på skjermen med hilsener, ønskesanger og annet tull og tøys som folk gidder å bruke pengene på. Ja, har av og til tv'en på for å høre musikk jeg også. Men tenk at folk sitter og ser på og sender sms til folk, og bruker penger på å si hei.... 0 Siter
nanna Skrevet 22. juli 2003 Skrevet 22. juli 2003 Hehe. Synes det er snålere at folk sitter og ser på slikt, jeg da ;o) Hehehe! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.