Gå til innhold

Kaste bikkjedrit i andres søppelkasse?

Anbefalte innlegg

Folk må gjerne kaste akkurat hva de vil i min søppeldunk.

Av alle ting, så tror jeg søppelkassen er det jeg har minst forhold til her i verden.

Jeg hadde også helt utenvidere benyttet andres søppeldunk, hvis behov..

En problemstilling som ALDRI har slått meg..

Ser det for meg, folk som er skikkelig egne på søpla si, liksom..*lol*

MIn far gikk tur med sin lille spaniel for noen år siden,- hunden satte seg ned og gjorde det den måtte - pappa stod klar med posen og ventet. Ut av et vindu i huset ved sied av strakk det seg så ei lang sinna kjerring som skrek hysterisk: "Jeg sier bare én ting!!!!!! FY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!"

hehehe, så ille det kan bli

Fortsetter under...

laguna1365380434

MIn far gikk tur med sin lille spaniel for noen år siden,- hunden satte seg ned og gjorde det den måtte - pappa stod klar med posen og ventet. Ut av et vindu i huset ved sied av strakk det seg så ei lang sinna kjerring som skrek hysterisk: "Jeg sier bare én ting!!!!!! FY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!"

hehehe, så ille det kan bli

Såpass.. Hun hørtes ikke helt sunn ut da..

Håper faren din fant søppeldunken hennes og dumpet det der.. Eller på trappa hennes;o)

Gjest meg igjen

Gidder vel ikke å ha med ryggsekk hver gang en skal gå tur med bikkja vel!

Nå er ikke dette noe problem for meg, for jeg har ikke bikkje. Men jeg sitter noen ganger og tenker ut problemstillinger! :o)

Luska: jeg mener man kan bruke andres søppelkasse; de er jo til søppel! Hender jeg ser en hundebæsjpose ligge i veikanten.. det irriterer!! De plukker opp om det er folk i nærheten, så kaster de den fra seg om ingen ser.. Bosset er jo til boss, og jeg bryr meg ikke om noen kaster f.eks. tom juicekartong i vår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...