Gå til innhold

Vasker dere truser sammen med kjøkkenhåndklær?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luska

10

• SierDuDet

9

• Dorthe

5

• Snøfrisk

3

Mest aktive i denne tråden

Enig. Men ei venninne av meg kunne ALDRI tenke seg å få trusegørr (som hun kalte det) sammen med kjøkkenhåndklær...

Trusegørr :o) Kanskje hun har noe i trusa vi andre ikke har?

Jeg vasker trusene våre sammen med alt annet og her i huset har ingen trusegørr bortsett minstemann som hadde bremsespor da han var liten.

Annonse

Enig. Men ei venninne av meg kunne ALDRI tenke seg å få trusegørr (som hun kalte det) sammen med kjøkkenhåndklær...

Alt vaskes sammen på 60 grader.

"Enig. Men ei venninne av meg kunne ALDRI tenke seg å få trusegørr (som hun kalte det) sammen med kjøkkenhåndklær..."

En jente med slike basselusker i trusa som din venninne åpenbart har, er en jente jeg ikke ville havnet i buksa på.

Den ting er sikkert!

:)

Trusegørr :o) Kanskje hun har noe i trusa vi andre ikke har?

Jeg vasker trusene våre sammen med alt annet og her i huset har ingen trusegørr bortsett minstemann som hadde bremsespor da han var liten.

Hviss det er "trusegørr"/bremsespor eller annet på 60 grader vasken er det jo bare til å skylle dette bort med zalo først!

Her er det lov å stole på seg selv, en er ikke ekkel eller noe selv om det finnes både unge og gamle som er veeeeeldig nøye på det der!

Alt vaskes sammen på 60 grader.

"Enig. Men ei venninne av meg kunne ALDRI tenke seg å få trusegørr (som hun kalte det) sammen med kjøkkenhåndklær..."

En jente med slike basselusker i trusa som din venninne åpenbart har, er en jente jeg ikke ville havnet i buksa på.

Den ting er sikkert!

:)

Hehe, sant nok! Men hun er faktisk er innmari pen jente! Kunne vel bare bedt henne ta en rask klutvask først da! (såfremt ikke kluten var vasket sammen med truser da...)

;o)

Hehe, sant nok! Men hun er faktisk er innmari pen jente! Kunne vel bare bedt henne ta en rask klutvask først da! (såfremt ikke kluten var vasket sammen med truser da...)

;o)

Måtte nok kjørt henne en runde i dusjen først. Jeg kunne jo joina :)

Nei, ordet "trusegørr" er noe jeg håper å aldri høre igjen. Et grusomt ord og jeg hadde fått innovertiss om en jenta hadde sagt noe sånt til meg.

Måtte nok kjørt henne en runde i dusjen først. Jeg kunne jo joina :)

Nei, ordet "trusegørr" er noe jeg håper å aldri høre igjen. Et grusomt ord og jeg hadde fått innovertiss om en jenta hadde sagt noe sånt til meg.

Hehe, ja det er et kvalmt ord. Beklager å ha gitt deg innovertiss, det skal aldri skje igjen!

:o)

Annonse

Jupp, 3 netter igjen etter denne og så har jeg (sannsynligvis) en uke fri.

Så en uke på jobb, så en uke fri, og så en uke til syden og så en uke fri igjen :)

Å, heldiggris som skal til syden. Kan jeg gjette - Ibiza?

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...