Gå til innhold

Vasker dere truser sammen med kjøkkenhåndklær?

Anbefalte innlegg

Husk dong.

Og solkrem.

God tur! :o)

Solkrem skal huskes!

Jeg er forresten veldig flink til å bruke solkrem om dagen. Selv i dag, når jeg jobber vakt og står opp sent, klarte jeg å dra meg til en fin treningsøkt ved å sykle ned på stranda og sole meg og bade i halvannet time, og bare iløpet av denne halvannen timen tror jeg at jeg smurte meg 3 ganger.

Jeg har smurt meg mer i år enn jeg har gjort hele mitt liv til sammen, så jeg skal nok være flink i syden også!

Men jeg bør vel gå for en høyere faktor enn 8 som jeg bruker nå. Er vel sterkere sol der enn her, og alkoholen kan vel fort forårsake at man glemmer å smøre seg i ny og ne :)

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luska

10

• SierDuDet

9

• Dorthe

5

• Snøfrisk

3

Mest aktive i denne tråden

Solkrem skal huskes!

Jeg er forresten veldig flink til å bruke solkrem om dagen. Selv i dag, når jeg jobber vakt og står opp sent, klarte jeg å dra meg til en fin treningsøkt ved å sykle ned på stranda og sole meg og bade i halvannet time, og bare iløpet av denne halvannen timen tror jeg at jeg smurte meg 3 ganger.

Jeg har smurt meg mer i år enn jeg har gjort hele mitt liv til sammen, så jeg skal nok være flink i syden også!

Men jeg bør vel gå for en høyere faktor enn 8 som jeg bruker nå. Er vel sterkere sol der enn her, og alkoholen kan vel fort forårsake at man glemmer å smøre seg i ny og ne :)

Det er bra du viser solvett! Jeg har vært sløv med sånt, har alltid villet bli fort brun og enten latt være å smøre meg eller kun brukt lav faktor. Har vært flinkere når jeg har vært i syden, men kunne nok brukt høyere faktor der også.

Nå har jeg en type hud som ikke blir så veldig fort brent, men selv om en ikke blir brent, så kan det jo være usunt for huden å bli utsatt for for sterk sol også.

Du er så snusfornuftig du, SierDuDet! Eller er det kun et image?

Det er bra du viser solvett! Jeg har vært sløv med sånt, har alltid villet bli fort brun og enten latt være å smøre meg eller kun brukt lav faktor. Har vært flinkere når jeg har vært i syden, men kunne nok brukt høyere faktor der også.

Nå har jeg en type hud som ikke blir så veldig fort brent, men selv om en ikke blir brent, så kan det jo være usunt for huden å bli utsatt for for sterk sol også.

Du er så snusfornuftig du, SierDuDet! Eller er det kun et image?

Det er ikke et image, men en personlig mening, har jeg forstått. Enkelte her hevder tross alt hardnakket for at jeg er komplett ustabil og så lite fornuftig som lar seg gjøre, mens enkelte andre hevder det stikk motsatte.

Jeg vet ikke helt hvordan man klarer å sette meg i begge disse båsene, altså komplett udugelig og i ditt tilfelle; snusfornuftig :)

Jeg blir fort brent. Har en lys hudtype, og jeg får nesten angst når jeg tenker 10 år tilbake i tid før dette med hudkreft og den slags ble veldig kjent, hvor jeg, til tross for en forholdsvis sart hud, klinte på jordnøttolje så fort et syltynt grunnlag var der, og lot meg grille i sola for å bli brun...

Galskap...

Jeg er livredd for hudkreft, føflekk kreft og den slags (spesielt siden jeg har en del føflekker), så derfor smører jeg meg godt. Dessuten er hastverk lastverk, og jeg har god tid til å få litt grunnlag før jeg drar til syden om litt under 1 mnd :)

Det er ikke et image, men en personlig mening, har jeg forstått. Enkelte her hevder tross alt hardnakket for at jeg er komplett ustabil og så lite fornuftig som lar seg gjøre, mens enkelte andre hevder det stikk motsatte.

Jeg vet ikke helt hvordan man klarer å sette meg i begge disse båsene, altså komplett udugelig og i ditt tilfelle; snusfornuftig :)

Jeg blir fort brent. Har en lys hudtype, og jeg får nesten angst når jeg tenker 10 år tilbake i tid før dette med hudkreft og den slags ble veldig kjent, hvor jeg, til tross for en forholdsvis sart hud, klinte på jordnøttolje så fort et syltynt grunnlag var der, og lot meg grille i sola for å bli brun...

Galskap...

Jeg er livredd for hudkreft, føflekk kreft og den slags (spesielt siden jeg har en del føflekker), så derfor smører jeg meg godt. Dessuten er hastverk lastverk, og jeg har god tid til å få litt grunnlag før jeg drar til syden om litt under 1 mnd :)

Det inntrykket jeg har av deg, er at du er 100 % normal. Faktisk.

Du har rare meninger, fornuftige meninger, perverse meninger, normale meninger. Akkurat som meg. Og jeg er håpløst normal.

Så sånn er det! :o)

monique1365380367

Vasker sammen. På 60 grader. Innimellom på 95, hvis det passer slik.

En gang hvert ørtiende år havner klutene i klorin over natta.

OK. Na er det vel bra med svar på dette innlegget.... er det sol og sommer hos dere?.... og hva gjør dere i varmen?

Annonse

OK. Na er det vel bra med svar på dette innlegget.... er det sol og sommer hos dere?.... og hva gjør dere i varmen?

21 grader og overskyet, eller 17-20 grader og nordavind.

Har dog investert i (enda) en vifte, greit med litt luft. Pakker ned hele leiligheta fordi vi skal flytte om en uke.

Stress, pes, styr!

Det inntrykket jeg har av deg, er at du er 100 % normal. Faktisk.

Du har rare meninger, fornuftige meninger, perverse meninger, normale meninger. Akkurat som meg. Og jeg er håpløst normal.

Så sånn er det! :o)

I know. Jeg føler meg tross alt meget normal. Men det er jo mange gærninger her, og de klarer jeg å hisse på meg uten engang å prøve, noe jeg finner ganske artig :)

monique1365380367

21 grader og overskyet, eller 17-20 grader og nordavind.

Har dog investert i (enda) en vifte, greit med litt luft. Pakker ned hele leiligheta fordi vi skal flytte om en uke.

Stress, pes, styr!

Åhh. vi har vifte i taket på soverommet, og det er kjempe deilig, for her er det varmt..... 30 grader ...i skyggen. Hvor skal dere flytte til....? nordpolen?... i så fall, så skjønner jeg det!

Åhh. vi har vifte i taket på soverommet, og det er kjempe deilig, for her er det varmt..... 30 grader ...i skyggen. Hvor skal dere flytte til....? nordpolen?... i så fall, så skjønner jeg det!

Nei, vi skal faktisk fra nordnorge til .. halden.

Vandrer frivillig inn i hete-(og harry) land :-)

Nei, jeg vasker det ikke sammen.

Hånklær, kluter og kjøkkenhåndklær tar vi på 95 grader.

Trusene tåler stort sett 60gr, og vaskes sammen med annet undertøy, natttøy, treningstøy og sokker.

Hva andre gjør driter jeg i bare de er fornøyd selv.

NEI!

Truser = 90 grader sammen med vanlige handduker.

Kun kjøkkenhandklær = 60 grader.

Bare tanken på å finne kjønnshår på den handduken/filla jeg tørker ting på kjøkkene med..... Blæh!

Hjelper ikke _hvor_ rene de er!

:o)

Annonse

laguna1365380434

Nei. Det gjør jeg ikke.

Men det er bare fordi jeg kun har svarte truser og lyse kjøkkenhåndklær.

Hvis ikke hadde jeg garantert gjort det..Hvorfor i all verden skal man ikke det?

Vasking gjøres enkelt. 3stk: en til sensitivt + 1 hvit og en til svart..

NEI!

Truser = 90 grader sammen med vanlige handduker.

Kun kjøkkenhandklær = 60 grader.

Bare tanken på å finne kjønnshår på den handduken/filla jeg tørker ting på kjøkkene med..... Blæh!

Hjelper ikke _hvor_ rene de er!

:o)

Kjønnshår? Jøss, finnes det fortsatt mennesker som har det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...