nas1365380547 Skrevet 21. juli 2003 Skrevet 21. juli 2003 Hei jeg er en ung dame på 25 og har polio. jeg er ganske oppgående og jobber å forsørger meg selv, men jeg har lyst å kjøpe hus, men vet ikke hvordan framtiden kan bli med tanke på seinskade etter polio. dermed tør jeg ikke å ta opp huslån i vanlig bank. er det noen som vet hvor jeg kan få litt hjelp. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. juli 2003 Skrevet 22. juli 2003 Du må nok ta opp lån som alle andre eller leie gjennom kommunen. 0 Siter
Gjest Zarka Skrevet 14. august 2003 Skrevet 14. august 2003 Kontakt boligkontoret i kommunen hvor du bor. Husbanken har egne regler for boliger for funksjonshemmede, og det er det kommunen som distribuerer. Det er også mange kommuner som har egne tillskuddsregler - kontakt dem så får du svar. Lykke til! 0 Siter
Gjest kollen Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 25 år og polio, det var ganske spesielt. Hvilke land kommer du fra??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.