Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 291
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

115

• Grip

57

• Ulv I Faarikaal

47

• Goliath

25

Mest aktive i denne tråden

Mine sammenligninger viser nettopp hvor idiotisk et forbud mot turbaner er.

Og viser videre at den eneste grunnen til å nekte folk å bære turban er å lage kvalm.

Grunnen til å nekte folk å bære turban som en del av den norske politiuniformen er at det skal være likebehandling.

Og det er jo en av dine "hjertesaker" - eller hva?

Men det gjelder kanskje bare når det går "den andre veien" ?

Nånå. Jeg tror nå uansett at dere tre er rimelig gla for å ha hverandre. Dere vet hva dere får alle fire, go fortsetter å be om det. Men når de samme argumentene gjentar seg for 3 og fjerde gang, kan dere ikke gå over til meldinger og fortsette der, fordi det blir så mye støy.

Mvh

Vær glad for at denne "idiotdebatten" foregår stort sett i en og samme tråd :-)

Igjen - din detaljstyrende konformisme ville nok imponert Stalin, men ikke meg.

"En turban forhindrer ingen i å være politi."

Ei heller en tyskerhjelm....men jeg ser ikke hensiktsmessigheten ved det....

Da følger jeg heller ditt råd, og anbefaler at reglene bør være like for ALLE - selv om du ikke lenger er enig med deg selv.

Annonse

Vær glad for at denne "idiotdebatten" foregår stort sett i en og samme tråd :-)

:o)

Ja, man skal jo alltid lete etter det positive!

Men alikevel, jeg fremdeles litt lei meg for at religionsforumet gikk nedenom og hjem. Og det bør alle kverulanter ta sin del av skylda for.

Mødrene på adopsjonsforum får på pukkelen fordi de ikke klarer å la vær å svare på uskalige innlegg. Men de værstre til nettopp det er dere fire.

Dere ligner egentlig litt på fire gamle søstre, som ikke kan fordra hverandre, og benytter en hver situasjon til å få sagt det grundig og vel. Men den dagen en dør så sørger de adnre seg ihjel ;o)

Det er ikke turbanet i seg selv som er problemet, og jeg er ingen forkjemper for at uniformsreglene skal være så til de grader strenge som de er i dag og tidligere har vært, men jeg ville ikke respektert en skapning som er såpass religiøs at han ikke engang kan legge fra seg diverse symboler på sin religion når han er på jobb.

Jeg tviler på at jeg er alene om å mene dette, og det er svært viktig at vi har (generelt) har respekt for politiet.

Dette er det første og eneste gode argumentet jeg har sett i denne debatten!

Takk!

Personlig er jeg aliekvel for å gjøre dette -jeg tror folk fort vil venne seg til det, og at det derfor ikke vil undergrave autoriteten på mer enn veldig kort sikt.

Jeg tror politivold og rasisme hos politiet er et større problem, både for dem selv, og for oss, når det gjelder å undergrave autoriteten.

Mvh

Ulv I Faarikaal

Men alikevel, jeg fremdeles litt lei meg for at religionsforumet gikk nedenom og hjem. Og det bør alle kverulanter ta sin del av skylda for.

Mødrene på adopsjonsforum får på pukkelen fordi de ikke klarer å la vær å svare på uskalige innlegg. Men de værstre til nettopp det er dere fire.

Dere ligner egentlig litt på fire gamle søstre, som ikke kan fordra hverandre, og benytter en hver situasjon til å få sagt det grundig og vel. Men den dagen en dør så sørger de adnre seg ihjel ;o)

Det kan hende at kjedsommeligheten er så plagsom at det er bedre å bli æreskjelt av sør. DA er alternativene kjedelige.

:-)

Ulv I Faarikaal

Jepp. Men igjenn. Å æresskjelle hverandre fordi en kjeder seg er en meldingssak.

Hvis du ser etter, er jeg stort sett på defensiven, og forsvarer meg dovent mot utallige angrep og beskyldninger fra sør. Ikke sikkert det er så usunt. I gamle dager kjente jeg mange slike, men da skydde jeg dem som pesten og jobbet stort sett bak ryggen på dem. Straffen for å være kverulant i RL er at andre ikke konfonterer deg, men utestenger og unngår deg.

I RL, med sør ville jeg gått, eller hjemme hos meg hadde jeg åpnet døra og gitt enveisbillett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...