Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er imidlertid pussig at du skal frata alle norske kristne enhver mulighet til å utøve sin tro utenom sine egne hjem eller kirker. Så vidt jeg husker liker du for eksempel ikke kristne skoler?

Når man kommer fra et fremmedkulturelt land derimot, stiller tingene seg annerledes.

Nei.

Jeg har påpekt at det skal være like vilkår, uavhengig av religion. Aksepterer man kristne skoler må man også akseptere hindu, osv.

Personlig ville jeg foretrukket at religiøse skoler ikke eksisterte, men det gjør de.

Fortsetter under...

• Svar 291
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

115

• Grip

57

• Ulv I Faarikaal

47

• Goliath

25

Mest aktive i denne tråden

Hvordan kan det ha seg at du plutselig innvilger religiøse tullinger slik autoritet, at de kan endre politiets uniformsreglement?

Er det fordi de har annen hudfarge enn hvit?

Når har de fått autoritet til å endre på det?

I Sverige ble det offentlig vedtatt å endre på reglementet. Det var ikke "de religiøse" som gjorde det.

Forhold deg til fakta, istedet for å dikte opp.

Nei.

Jeg har påpekt at det skal være like vilkår, uavhengig av religion. Aksepterer man kristne skoler må man også akseptere hindu, osv.

Personlig ville jeg foretrukket at religiøse skoler ikke eksisterte, men det gjør de.

Alle skal ha like vilkår uavhengig av religion. Unntatt når det gjelder politiuniformer. Da skal sikher eller hva det heter, ha spesialregler?

(Ikke kom med at alle kan bruke turban. Det blir for dumt)

Annonse

Når har de fått autoritet til å endre på det?

I Sverige ble det offentlig vedtatt å endre på reglementet. Det var ikke "de religiøse" som gjorde det.

Forhold deg til fakta, istedet for å dikte opp.

Endringen kom selvsagt etter krav fra religiøse tullinger.

Det er jo en grunn til at man har valgt uniform i politiet. Det er neppe hengivenhet overfor kommunisme.

Jeg får gå å ta meg en øl. Det ble kjøpt en Rana 18 i sommer. Noen hjemmesnekra løsninger var der, men du verden - de går godt når det er litt sjø de båtene.

Konklusjon; Sikher til havs i Ranabåter ser rart ut.

Ulv I Faarikaal

Og det er selvsagt bare religioner som har dustelover.

Demokratier derimot har bare finfine lover mot oralsex, hasjbruk, opptreden på offentlig sted med bar rumpe og tissing i busk.

He-he.

Selvsagt. Men samfunnet bestemmer hva som er lov.

Som andre får jeg lov å være motstander av hva jeg vil, akkurat som du.

Om du vil være mot bare romper gatelangs, så kan jeg være for.

Alle skal ha like vilkår uavhengig av religion. Unntatt når det gjelder politiuniformer. Da skal sikher eller hva det heter, ha spesialregler?

(Ikke kom med at alle kan bruke turban. Det blir for dumt)

Det er ingen spesialregel at man kan ha livssyns-symboler. Det gjelder da alle livssyn.

Det er vel nettopp kloningen som gjør at alle sikher eller hva det er, absolutt skal ha denne turbanen på hodet.

Men det er ingen her som forfekter at alt politi skal være sihker.

Poenget er at politiet skal representere samfunnet, og samtlige livssyn som eksisterer der.

Annonse

Jeg får gå å ta meg en øl. Det ble kjøpt en Rana 18 i sommer. Noen hjemmesnekra løsninger var der, men du verden - de går godt når det er litt sjø de båtene.

Konklusjon; Sikher til havs i Ranabåter ser rart ut.

Jeg har faktisk også kjøpt meg en skute i vår.

1. sesongs sjømann. Jeg har spist selvfanget krabbe i aften.

At alle må være "like" (som kloner) - samme klær, hårfrisyre, meninger, tankegang, religion, osv.

For meg er det viktig at vi har plass til alle i samfunnet - det blir dødskjedelig hvis alle skal være like.

Med vennlig hilsen

Som i sangen mener du, little boxes?

Ulv I Faarikaal

Jeg er ateist, men det forhindrer meg ikke å ha kunnskap om religion.

En turban er umulig å holde på hodet under en forfølgelse til fots for en politi. Til og med den lille båtlua pleier de fleste å putte i lomma før styrtløpet starter.

Skal sikhen si at "jeg kan ikke løpe for da mister jeg turbanen" ?

Da kan alle polti iføre seg turban og så slipper skurken unna ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...