Gå til innhold

Hvilken filmkomedie synes du er morsomst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det er få virkelig gode komedier.

Unntakene er Monty Pythons Life Of Brian og The Holy Grail.

I tillegg, og dette er kanskje den filmen jeg regner som den beste komedien noensine og også en film med flere av Python-gutta, nemlig A Fish Called Wanda.

Jackass The Movie er også hysterisk morsom, men kan vel knapt kalles for en film, og den er vel heller ikke morsom fordi den er "god", men fordi gutta i den er psyke og egentlig trenger seriøs hjelp.

Ellers er Alle Elsker Mary god.

Det finnes flere halvgode komedier, men svært morsomme filmer vokser ikke på trær.

Jo, glemte en. Den er også hysterisk: As Good As It Gets, med Jack Nickolson.

Dogma, hvor Alanis Morisette har en aldri så liten rolle som Gud, er også veldig morsom.

Trives med den blasfemiske humoren i denne filmen.

Har du ikke sett den så kan den kjøpes på www.play.com for så lite som £5,99.

Nesten billigere enn å leie...

Det er åpenbart at jeg kjeder meg, for etter å ha tenkt litt så kommer filmene på rekke og rad.

Happy Gilmore med Adam Sandler, er også morsom. Jada, alt annet denne fyren har laget kan ikke engang beskrives som elendig, så dårlig er det tross alt, men akkurat denne er veldig morsom.

Den handler om en mislykket hockeyspiller som tilfeldigvis finner ut at han har et helvetes talent for golf, selv om han hater denne homsesporten, men blir med for pengenes skyld for å hjelpe sin gamle bestemor med å beholde huset sitt.

Humoren ligger i at denne mannen er en hockeyspiller med et voldsomt hockeytemperament, noe som ikke helt hører hjemme på en golfbane. Det hele er til tider hysterisk morsomt.

Annonse

Jeg ler veldig lite av ting jeg ser på tv - det være seg filmer eller serier.

Det jeg ler av er folk som ER morsomme av natur, men ikke alltid mener å være det. Per Egil Hegge, Syse, Willoch. Tilsynelatende tørre personer, men de faller i smak for meg :)

Ok, Espen Eckbo er ikke så verst.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...