Gå til innhold

AU! Bør jeg dra til legevakten?

Anbefalte innlegg

Gjest haster, takk for svar!!

Har kjempevondt i magen, den føles helt hard. Det føles osm om jeg bærer på en stor stein innvendig. Kjempevondt! Ikke så mye på sidene, men midten av magen, fra brystet og ned er kjempevond. Er 22 år gammel, kvinne. Ikke gravid. Noen som vet hva det kan være, og bør jeg dra inn til legevakten? Har fremdeles blindtarmen min, forresten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113449-au-b%C3%B8r-jeg-dra-til-legevakten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være mye rart det der, f.eks. gallestein. Har du feber? Kaster du opp? Er det noe som hjelper? (gå? endre stilling? ligge?) Hvis du ikke tror det er noe du har spist eller drukket, eller det ikke gir seg innen en halvtime syns jeg du burde ringe legevakten. God bedring!

Gjest auauauau

Kan være mye rart det der, f.eks. gallestein. Har du feber? Kaster du opp? Er det noe som hjelper? (gå? endre stilling? ligge?) Hvis du ikke tror det er noe du har spist eller drukket, eller det ikke gir seg innen en halvtime syns jeg du burde ringe legevakten. God bedring!

Ja, har litt feber. Har ikke kastet opp, men har lite matlyst, og føler at hvis jeg spiser for mye, så kommer jeg til å kaste opp.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...