Gå til innhold

hud krem til sensibel hud..noe å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hudkrem med parfyme gjør at jeg blir rødflammet, slik at jeg må ha noe uten parfyme og andre sterke stoffer. Noen å anbefale som man får kjøpt på H&M f.eks?. Hadde vært fint hvis det hadde vært anbefalt av hudspesialister i tillegg..

Fortsetter under...

Gjest veldigsint
Skrevet

Biotherm, men det har de ikke på H&M. Jeg tåler ikke den med sitrus, men alle de andre. Relativt kostbart, men jeg reagerer på alt etter en stund, så for meg er valget enkelt ;-)

ilene1365380268
Skrevet

Mannen min sverger bare til Lano-såpe (ikke flytende) til vask av hendene og spenol.

Han har bare eksem på hendene.

Gjest papirtiger
Skrevet

Clinique er helt klart best. Kjøpes på parfymeri.

Gjest Vichy
Skrevet

Har samme problem. Vichyserien på apoteket gir meg ikke slike plager.

• 1 måned senere...
Skrevet

Anbefaler Dermalogica som fåes hos hudpleiere. Inneholder hverken parfyme, alkohol eller mineraloljer.

Shineclub har også produkter etter disse kriteriene, er norsk og ganske mye billigere.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...