Gå til innhold

Sjekke jenter på gata...tips?

Anbefalte innlegg

Gjest mexTex

Hvis jeg ser ei søt jente på gata eller hvor som helst,og bare har lyst til å bli bedre kjent,ikke med engang,men bare få nummeret og ta en kopp kaffe en dag det passer...

Hvordan bør jeg ordlegge meg da?

Beste måten å få nummeret hennes uten å skremme henne eller virke desperat?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113492-sjekke-jenter-p%C3%A5-gatatips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker veldig romantisk å bli kjent med folk på gaten, i butikken, på bussen etc, men i det virkelige liv vet jeg at ihvertfall JEG hadde vært ganske skeptisk til en fyr som tok kontakt sånn uten videre. Da skulle han iallefall vært usedvanlig kjekk, og det måtte ha vært en dag hvor jeg hadde god tid og ingen planer.

Men det er meg, kanskje jeg har for mye av den norske skeptisismen i meg?

Gjest Pricilla

Vel.. Har blitt sjekka opp, eller bedt på kaffe og sånn som du sier flere ganger. Men jeg har takket nei fordi jeg er opptatt. Men noen har mast og mast etter nr. mitt fordet og sier "det er jo bare en kopp kaffe" - da er de irriterende og jeg har ikke lyst til å forbli høflig. Så ikke mas i hvert fall!

Og mange vil ikke gi nr. til fremmende, så si heller at de kan ringe deg hvis de får lyst. Tror det er best å begynne å skravle om tja... været, trikken er sein, et eller annet som skjer der og da så dere kommer i prat. SÅ kan du spørre om kaffe.

mil1365380270

Jeg hadde ALDRI gitt telefonnummeret mitt til noen jeg traff på gata, uansett hvor mye kaffe jeg hadde fått. Vet ikke helt om jeg hadde blitt med på kaffen heller, jeg.... Kan ikke du heller gi nummeret ditt til henne? Når du har tatt initiativet til sjekkingen, så er det vel ok for henne å ringe?

Annonse

Trykk opp en haug insistrende og morsomme visittkort og gi til alle jenter som dukker opp. Du får napp til slutt.

Jenta vil vel helst føle seg spesiell og at dette er første gang gutten finner på noen slikt da... en litt krøllete lapp med et håndskrevet telefonnummer er nok bedre da... lag heller mange sånne. ellers er det vel ikke så mange som har lyst å bli sjekket opp bare pga utseendet sitt da. så det er såklart smart å komme i prat, om veien til noe, eller hva som går på kino i kveld, eller om hun vet om et bra sted å ta en kaffe? så kanskje du møter henne igjen der?

Tror de fleste er meget tungsjekket på gata. Meg selv inkludert. De gangene noen har prøvd seg, har jeg ikke sett ordentlig på fyren en gang, bare trukket meg automatisk unna. Og dette gjelder ikke bare på gata - det gjelder på buss, tog, trikk og strand. Man føler seg lett "invadert" og er ikke ute etter kontakt på slike steder.

Men jeg kan godt prate uforpliktende tull med noen hvis vi f. eks. står og venter på buss eller drosje sammen. Da uten presentasjon og utveksling av personlige opplysninger. Skulle jeg da treffe samme fyr seinere på et utested, så kanskje.

Babette, hva er det du hallusinerer om. Din tid er forlengst forbi.

Hulk.

Gjest Kurt Kubein

1. Følg etter henne på avstand.

2. Når hun kommer hjem, og akkurat skal til å åpne døren, så spretter du frem. Du forteller henne at hun er så pen at du har fulgt etter henne hele dagen. Si at du har lyst på henne.

3. Takk ja til invitasjonen om å bli med inn på en kaffe. Drikk kaffen med stil, ikke for fort, ikke for sakte. Vis at du koser deg med den. Da sender du samtidig signaler om at du er god på vorspiel.

4. På invitasjon om å bli med opp på soverommet, takker du høflig nei og sier at du vil vente. Du må vise at du ikke er for desperat!

Gjest Big Mac

Tror de fleste er meget tungsjekket på gata. Meg selv inkludert. De gangene noen har prøvd seg, har jeg ikke sett ordentlig på fyren en gang, bare trukket meg automatisk unna. Og dette gjelder ikke bare på gata - det gjelder på buss, tog, trikk og strand. Man føler seg lett "invadert" og er ikke ute etter kontakt på slike steder.

Men jeg kan godt prate uforpliktende tull med noen hvis vi f. eks. står og venter på buss eller drosje sammen. Da uten presentasjon og utveksling av personlige opplysninger. Skulle jeg da treffe samme fyr seinere på et utested, så kanskje.

Babette, hva er det du hallusinerer om. Din tid er forlengst forbi.

Hulk.

Det er ok å snøvle "Du har så pene øyne. Vil du være med meg hjem så skal jeg spandere frokost" mens øynene svømmer og man må holde seg fast i stolen.

Men sier du til noen på gaten "Hei, jeg kunne tenke meg å bli kjent med deg", så blir du møtt som om du hadde bedt om 100 kroner til et skudd.

Litt av et samfunn vi lever i.

Det hadde vært hyggelig!!

Jeg ville foretrukket et kompliment, og en lapp med ditt navn og nr. sammen med invitasjonen, slik at jeg kunne tatt initiativ. Eller en invitasjon til neste ettermiddag på en veldig offentlig kafe, kanskje..

Du hadde nok ikke fått mitt nr. Men kanskje en email adresse..

Hvis jeg hadde vært singel altså...

1. Følg etter henne på avstand.

2. Når hun kommer hjem, og akkurat skal til å åpne døren, så spretter du frem. Du forteller henne at hun er så pen at du har fulgt etter henne hele dagen. Si at du har lyst på henne.

3. Takk ja til invitasjonen om å bli med inn på en kaffe. Drikk kaffen med stil, ikke for fort, ikke for sakte. Vis at du koser deg med den. Da sender du samtidig signaler om at du er god på vorspiel.

4. På invitasjon om å bli med opp på soverommet, takker du høflig nei og sier at du vil vente. Du må vise at du ikke er for desperat!

"1. Følg etter henne på avstand.

2. Når hun kommer hjem, og akkurat skal til å åpne døren, så spretter du frem. Du forteller henne at hun er så pen at du har fulgt etter henne hele dagen. Si at du har lyst på henne."

-

Alvorlig talt!!! Du skremmer jo vettet av henne på denne måten!

Annonse

Gjest sluffy

2. Når hun kommer hjem, og akkurat skal til å åpne døren, så spretter du frem. Du forteller henne at hun er så pen at du har fulgt etter henne hele dagen. Si at du har lyst på henne."

-

det var jo sikkert en spøk da (håper jeg) :P

det var jo sikkert en spøk da (håper jeg) :P

Det håper og tror jeg også! *tji-hi*

Heldigvis kan man lese om mangt og mye her på DOL, veldig glad for at jeg fant dette stedet! Det kan være både til latter og trøst.

Spøk og humor er bra innimellom alvorlige og viktige ting som blir tatt opp her!

Gjest sluffy

Det håper og tror jeg også! *tji-hi*

Heldigvis kan man lese om mangt og mye her på DOL, veldig glad for at jeg fant dette stedet! Det kan være både til latter og trøst.

Spøk og humor er bra innimellom alvorlige og viktige ting som blir tatt opp her!

Ja helt enig med deg, skulle bare hit for å spørre om noen legespørsmål jeg, og fant tilfeldigvis åpent forum :-) Veldig glad for det, her finnes både en hel haug med unyttig info :P *s* humor og spøk... og masse nyttig og seriøsitet.... perfekt blanding!! = )

hon1365380550

Det er ok å snøvle "Du har så pene øyne. Vil du være med meg hjem så skal jeg spandere frokost" mens øynene svømmer og man må holde seg fast i stolen.

Men sier du til noen på gaten "Hei, jeg kunne tenke meg å bli kjent med deg", så blir du møtt som om du hadde bedt om 100 kroner til et skudd.

Litt av et samfunn vi lever i.

Enig, det er typisk Norge faktisk!

Gjest Kurt Kubein

-

Forhåpentligvis tuller du med ditt innlegg, akkurat som jeg gjorde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...