Gå til innhold

Slanking: slankering !! Går det an å være så dum å tro på det ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Ja det gjør det, for slikt bestilles av småfortvilte og nysgjerrige over hele landet.

http://home.no.net/ulvikaal/bilder/slankering.gif

Jeg skanna den for dette er bortimot noe av det mest idiotiske jeg har sett !

Nei bruk heller min slankesåle ! Den koster kr 19 pr par med garantert virkning ! Du skal bare går 25 km pr dag på den, og du går garantert ned i vekt og får gantert bedre helse. Spesielt hvis du vanligvis sitter i sofaen og spiser smågodt hele dagen.

Fortsetter under...

I Se&Hør var det reklame for slanke-øredobber....

Marked for det meste når det gjelder slanking. Dessverre.

Virker som om når desperasjonen over de overflødige kiloene tar over så renner alt vettet ut.

Ulv I Faarikaal

I Se&Hør var det reklame for slanke-øredobber....

Marked for det meste når det gjelder slanking. Dessverre.

Virker som om når desperasjonen over de overflødige kiloene tar over så renner alt vettet ut.

Slankeøredobber ?

Det har jeg ikke hørt om, og det stiller i samme klasse som denne ringen.

Annonse

Skal jeg være helt ærlig så klarer slankere å irritere meg. Bare se på en del av spørsmålene de stiller her på dol. Det er helt fantastisk.

Selv når de får gode råd så er det akkurat som om disse gode rådene går inn gjennom det ene øret, og ut det andre, og man venter til at en skapning gir dem et råd om en eller annen vidunderpille som ikke fungerer, en såpe eller et eller annet plaster.

Da tror man plutselig på denne personen, mens de gode rådene har gått rett forbi.

Mange er late. Jævla late, og da er plaster, såpe og all annen bullshit veien å gå, men de i realiteten eser og eser eser, helt til de ruller avgårde og dør av hjerteinnfark pga overvekt.

Dette gjelder selvagt ikke alle, og personlig har jeg sett meg nødt til å slutte å svare på enkelte slankeinnlegg da spørsmålene er så horribelt hjernedødt spurt at jeg nesten blir irritert.

Utrolig. Ingen andre her på dol klarer å irritere meg, men enkelte av disse slankerne som jeg ikke engang har sett nicka til tidligere, klarer det.

Ulv I Faarikaal

Skal jeg være helt ærlig så klarer slankere å irritere meg. Bare se på en del av spørsmålene de stiller her på dol. Det er helt fantastisk.

Selv når de får gode råd så er det akkurat som om disse gode rådene går inn gjennom det ene øret, og ut det andre, og man venter til at en skapning gir dem et råd om en eller annen vidunderpille som ikke fungerer, en såpe eller et eller annet plaster.

Da tror man plutselig på denne personen, mens de gode rådene har gått rett forbi.

Mange er late. Jævla late, og da er plaster, såpe og all annen bullshit veien å gå, men de i realiteten eser og eser eser, helt til de ruller avgårde og dør av hjerteinnfark pga overvekt.

Dette gjelder selvagt ikke alle, og personlig har jeg sett meg nødt til å slutte å svare på enkelte slankeinnlegg da spørsmålene er så horribelt hjernedødt spurt at jeg nesten blir irritert.

Utrolig. Ingen andre her på dol klarer å irritere meg, men enkelte av disse slankerne som jeg ikke engang har sett nicka til tidligere, klarer det.

Mosjonsvegring er vel det største problemet.

Kunne ikke vært mer enig! Har aldri opplevd annet enn at folk som spør om slankeplaster/slankekremer etc overser negative, men realistiske svar men svarer overlykkelig til alle som sier "prøv". Jeg river meg i håret!! Jeg lar meg fortsatt overraske av hvor dumme folk er når det kommer til å tro på mirakler og lettvinte løsninger. Det er kanskje de samme menneskene som faktisk tror på Gud? :)

Kunne ikke vært mer enig! Har aldri opplevd annet enn at folk som spør om slankeplaster/slankekremer etc overser negative, men realistiske svar men svarer overlykkelig til alle som sier "prøv". Jeg river meg i håret!! Jeg lar meg fortsatt overraske av hvor dumme folk er når det kommer til å tro på mirakler og lettvinte løsninger. Det er kanskje de samme menneskene som faktisk tror på Gud? :)

Det er mulig du har et godt poeng der i forhold til at det er de samme som tror på Gud, selv om det for meg (som ikke engang er religiøs) er mer nærliggende å bruke nissen som eksempel :)

Det hele er idioti, som i bunn og grunn kan spores tilbake til latskap. Latskap i forhold til ikke orke å ta i et tak med kosthold eller trening, eventuelt bare kutte ut den jævla sjokoladekaka de dytter i seg støtt og stadig.

Gjest Iznogood

WOW, irritert på slankere altså?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...