Gå til innhold

FU Mat på ikea

Anbefalte innlegg

Gjest PerJan
Skrevet

Hva spiser du på ikea?

Selv ender jeg alltid opp med 15 kjøttboller og en pepsi.

mariaflyfly
Skrevet

Spiser selvfølgelig aldri på IKEA. Er der aldri flere minutter enn jeg må.

serendipity
Skrevet

Salat eller laks. Sjokoladekake m/nøttebunn + kaffe

Skrevet

Syns kjøttbollene på IKEA er veldig gode, men de en kjøper (på IKEA) for å lage hjemme var slettes ikke gode......

Var jeg uheldig eller er de av en annen type? Eller har de, i det hele tatt, skiftet ut kjøttbolle produsenten?

Gjest Rusle
Skrevet

Har ikke kommet lengre enn til en pølse med brød.

Gjest nemlig!
Skrevet

Har ikke spist middag på Ikea..

Det er fordi vi aldri har tid! Har forresten spist en pølse i farten..

Skrevet

Som regel kjøttboller. MEN, de hadde tidlig i sommer vegetar-pyttipanne med creme fraiche og Mango Chutney .- DET VAR GODT DET!

den laksen er forøvrig også god :)

Skrevet

Laks eller kjøttboller. Grei mat der, og man må jo ha mat sånn som man sliter seg ut på en handletur der!

Skrevet

Enten kjøttboller (de er _gode_ :) ), eller en sånn lunsjsalattallerken med ost og skinke i.

:)

Gjest Uglemor
Skrevet

Syns kjøttbollene på IKEA er veldig gode, men de en kjøper (på IKEA) for å lage hjemme var slettes ikke gode......

Var jeg uheldig eller er de av en annen type? Eller har de, i det hele tatt, skiftet ut kjøttbolle produsenten?

Vi pleier å kjøpe med kjøttboller og lage hjemme, syns de er ganske gode, jeg!

Skrevet

Ikke noe. Kunne ikke falle meg inn å spise der. Ikke i den butikken på Slependen i hvert fall..syns kafèen der er ekkel ..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...