Gå til innhold

trenger litt forklaring.. til studenter (Hotellhøgskolen i Stavanger)

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur

Om jeg kan ta et emne innen en studieretning; kan jeg på den måten over tid bygge opp et studie? Jeg har 20 vekttall reiselivsadm., men siden jeg var student har studiet blitt lagt om. Da var det to-årig, mens nå er studiet tre år. Jeg vil gjerne fullføre studiet, men nå har jeg barn/jobber litt. Jeg ser også på høgskolens hjemmesider at fagene er nye... Noen få har jeg tatt, men nesten hele timeplanen er endret. Kan jeg melde meg som privatist i emner? Har noen eller alle fag obligatorisk oppmøte? Takk for svar.. (Jeg prøver selvsagt å få svar fra skolen, men det tar visst tid!) Og er det ikke bedr.øk. eller økonomi lenger???

Fortsetter under...

Vet ikke hvordan det er nå lenger, men jeg uteksaminerte meg fra Øk/AD ved HiStavanger våren for oi..tre år siden. Da hadde jeg jobbet fullt, samt vært tatt opp som fulltidsstudent. Tok noen forelesninger og leste i andre fag kun som selvstudium. Det gikk greitt. Tror du "har" plass i 4 år dersom du kommer inn på et 2 års studie.

Ring dem å sjekk du - det var i allefall en veldig grei måte å gå på skole på!

Lykke til!

Gjest takk for svar:)

Vet ikke hvordan det er nå lenger, men jeg uteksaminerte meg fra Øk/AD ved HiStavanger våren for oi..tre år siden. Da hadde jeg jobbet fullt, samt vært tatt opp som fulltidsstudent. Tok noen forelesninger og leste i andre fag kun som selvstudium. Det gikk greitt. Tror du "har" plass i 4 år dersom du kommer inn på et 2 års studie.

Ring dem å sjekk du - det var i allefall en veldig grei måte å gå på skole på!

Lykke til!

Jeg har barn, og det vil være vanskelig å delta på forelesningene. Så noen fag var det ikke obligatorisk fremmøte på? Nå er der mer personlig oppfølging vet jeg, så jeg tror det er vanskeligere å ikke gå på skolen men lese selv... Takk for svar:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...