Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så det regner kanskje ikke hos deg?

Her hadde du trengt lynavlder for at ikke hele stativet skulle ende sine dager..

Er det ett sånt fint stativ som er rundt og kan brukes som karusell når man henger på det? Eller et sånt kjedelig ett...

:-)

Ja, vi skal henge på det når vi er fulle dvs når rødvinen (unnskyld, saften) og saltstengene er fortært :)

Fortsetter under...

Annonse

Det bruker jeg til å henge opp klær på slik at de tørker.

Jeg er fullt klar over at snørrungene til naboen bruker det til andre ting, men i utgangspunktet er et tørkestav altså en anordning der hensikten er å tørke klær.

så de er altså av den type menn som vasker klær?

Jeg har jo ikke råd til å kjøpe nye tekstiler hver gang de blir møkkete. Jeg vurderer imidlertid en ny vaskemaskin - på tilbud selvsagt.

Da må jeg få lov til å anbefale en AEG.

- Motorkonstruksjon V8,

- bensinmotor,

- femventilsteknikk,

- biturbo,

- to lettmetall sylindertopper,

- tre innsugningsventiler pr sylinder,

- 2 sodiumavkjølte eksosventiler pr sylinder, - doble overliggende kamaksler (DOCH)

Sylindervolum

4172

Maks. Effekt hk (kW)

450 (331) / 5700 - 6400

Maks dreiemoment Nm ved o/min

560/1950-5600

Motorstyring

Biturbo, helelektronisk

Avgassrensesystem

To forkatalysatorer

Det er deg vel unt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...