Ulv I Faarikaal Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Bare ikke tenn på huset ditt og spill jomfru i nød, så er det greit. 0 Siter
Gjest De_er_sexye_ja. Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Mmmmm..... Sexy menn! Mannen min er brannmann, og jeg har nekta ham og noen gang bytte jobb... 0 Siter
amber sun Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 *sikle sikle* Ingen tvil om at brannmenn er sexy - ..sukk... 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Hm... tror det er gummibuksene dere tenner på. Pervoer! 0 Siter
flisa Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Nope,- ikke politifetisj heller :-) MEN, så klart uniformer er kjekt, -og urkvinnen i oss liker kanskje å se at menn er "beskyttende, reddende og sterke"? På samme måte som gutta vil ha oss med langt hår og svære pupper (sparer) - - ja, til langt hår altså - så kan han slepe meg inn i hula si 0 Siter
favn Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Skrevet 24. juli 2003 Nope,- ikke politifetisj heller :-) MEN, så klart uniformer er kjekt, -og urkvinnen i oss liker kanskje å se at menn er "beskyttende, reddende og sterke"? På samme måte som gutta vil ha oss med langt hår og svære pupper (sparer) - - ja, til langt hår altså - så kan han slepe meg inn i hula si Politi, militære, vektere... det er jo farlige folk som denger, slår og det som atskillig verre er = Brannmenn derimot! Brannmenn! Høye, sterke, småsvette, pene tenner, høy moral, trofaste, godhjertede, rå i senga og alltid klare til å redde forsvarsløse kvinner, oooohhh 0 Siter
favn Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Skrevet 24. juli 2003 Mannen min er brannmann, og jeg har nekta ham og noen gang bytte jobb... _Det_ kan jeg godt forstå. Hils! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Nope,- ikke politifetisj heller :-) MEN, så klart uniformer er kjekt, -og urkvinnen i oss liker kanskje å se at menn er "beskyttende, reddende og sterke"? På samme måte som gutta vil ha oss med langt hår og svære pupper (sparer) - - ja, til langt hår altså - så kan han slepe meg inn i hula si Du sparer ikke til store pupper altså *s*? 0 Siter
serendipity Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Min erfaring med brannmenn, tilsier at de er oppskrytt, he he.... (men så har jeg bare erfaring med en altså) 0 Siter
nick Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 Her har du en hel haug av dem. Litt nede på siden finner du drømmebrannmannen. Enjoy! http://www.austrheim.kommune.no/underv/aaraasbarn.html 0 Siter
favn Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Skrevet 25. juli 2003 Her har du en hel haug av dem. Litt nede på siden finner du drømmebrannmannen. Enjoy! http://www.austrheim.kommune.no/underv/aaraasbarn.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.