Gjest sevenup Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Hørte en radioreklame om at alle som har navnedag får gratis godteri fra en eller annen leverandør...og at en kunne lese mer på nettsidene deres...Navnet minnet om et jentenavn tror jeg...finnes det noe godteri som heter Gyrid...guri....noe i den duren ???? 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Det er en kiosk-kjede som heter Gyda... Kan det være det? 0 Siter
Anki Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Hadde enda godteriet de deler ut vært noe godt så.. Ellers har jeg delvis navnedag i dag - hehe Med det ene fornavnet mitt 0 Siter
soleil Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Hadde enda godteriet de deler ut vært noe godt så.. Ellers har jeg delvis navnedag i dag - hehe Med det ene fornavnet mitt Ann Kristin? 0 Siter
Babette Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Ann Kristin? ....Lukk opp din dør. La meg komme inn til deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.