Gå til innhold

Hund ....eller ikke ?

Anbefalte innlegg

Var inne på ei hjemmeside for omplassering av hunder for ei ukes tid siden. Falt pladask for ei dobermanntispe og sendte en mail. Nå er denne hunden reservert for meg og jeg kan bli hundemamma i morra hvis jeg svarer ja.

Har noen her inne erfaring med omplasseringshunder ?

Jeg har erfaring med Golden retriever og Gordonsetter / Doberman.

Elsker agility og savner miljøet i hundeklubben. Er hjemmeværende i et halvt år til fremover. Deretter blir jeg borte ca. 6 timer om dagen når jeg begynner på skolen igjen på nyåret. Jeg er godt voksen.

Mannen min er litt sånn der avmålt til situasjonen og sier at jeg kan gjøre som jeg vil. Jeg ønsker meg hund mer enn noe annet, men føler at vi burde være enige om dette og at det er vanskelig når han er sånn "lunken" til dette. Er selvsagt villig til å ta hovedansvaret for hunden men synes dere jeg er egenrådig hvis jeg tar på meg dette uten at han er like entusiastisk til hund som jeg ?

Noen råd å komme med ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113624-hund-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...