Gå til innhold

I dag smalt det skikkelig

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

Tidligere i dag skulle jeg kjøre ut fra en parkeringsplass. Jeg kjører ut av plassen, krysser en gang og sykkelsti og venter ved veien på at traffikken skal roe seg så jeg kommer ut. Da kommer det en syklist i full fart som smeller rett i bakskjermen min! Han og sykkelen flyr gjennom luften 10 meter før han stopper med hodet først i et tre så hardt at barken blir revet av.

Det så ganske alvorlig ut, han var blodig over hele seg og var først bevistløs. Han gikk så over i sjokk og fikk pustebesvær. Jeg fikk stoppet flere biler som hjalp meg, jeg rev tak i første mobiltelefon og ringte 113. Ambulansen kom fort og tok ham med seg. Politiet måtte jeg selv kontakte og vente i nesten en halv time(!!) før de kom. De tok forklaringen min og av vitnene, tok bilder av bilen min, sykkelen, der det smalt og der han landet. Jeg fikk videre beskjed om at jeg var helt uten skyld og bare kunne kjøre videre. Jeg ville bli kontaktet senere når det gjaldt skadene på bilen min.

Men hva med mannen som falt? Jeg aner ingenting om hvordan det går med ham og sykehuset kunne ikke gi meg noe info grunnet taushetsplikt. Jeg aner ikke hva han heter og politiet sa jeg ble kontaktet "senere en gang".

For alt jeg vet kan han jo være alvorlig skadet. Huff, dette var ganske utrivelig ikke minst også for min 3 år gamle datter som satt i baksetet og ble svært skremt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113625-i-dag-smalt-det-skikkelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...