Gå til innhold

Stinkende sandaler - hvordan få bort lukta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lest nå at produkter med aluminium kan hjelpe.

Aluminium? Har jeg ikke hørt om.. høres litt merkelig ut. Har en venninne som måtte sette skoene sine på trappa etter byturene.. skoene stinket slik! Men det skal altså finnes en slags deo til føttene (lotion eller noe slikt), så forhør deg videre du:) Fint om du kan bruke noe før du tar på deg skoene, så du slipper lukt. Husk å ikke være barbeint i sko; finnes jo slike korte hvite strømper du kan ha så leggene viser...

Annonse

hare1365380455

Putt dem i vaskemaskinen på 30 eller 40 grader! det har jeg gjort med mannen min sine skinn-sandaler, og de ble så fine og luktfrie atte1 Han har selv vasket dem på 60 grader, og der overlevde det og.....

Noen sko løsner i limen når de vaskes på for mange grader.. men jeg har kun vasket joggesko i vaskemaskinen (med hell og uten..). Kan støvler (barn) vaskes i vaskemaskinen tro?

Noen sko løsner i limen når de vaskes på for mange grader.. men jeg har kun vasket joggesko i vaskemaskinen (med hell og uten..). Kan støvler (barn) vaskes i vaskemaskinen tro?

Støvler blir som nye etter en runde på 40 grader i vaskemaskina! Går sikkert greit med et kortprogram, de trenger neppe et par timers vask. :o) Cherroxer også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...