Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva bruker dere å ha som tilbehør til Taco?

Det er jo så mange forskjellige kombinasjoner som sikkert er godt.

Vi bruker enkelt og greit: rømme, kjøttdeig, kinakål, tomat, ost og tacosaus.

Men det kunne ha vært gøy med en forandring. Noen gode forslag?

Hilsen sulten og tacofrelst:

Skrevet

Skal ha taco i kveld jeg og faktisk.

I tillegg til det du nevner har jeg alltid agurk og mais, og av og til rå løk.

Gjest et tips bare..
Skrevet

Bytt ut kinakålen med isbergsalat!

Løk, mais, skinke/kjøttdeig/kylling/, ost, rømme, tortillas, taco-skjell, paprika, tomat, agurk.

Skrevet

Dropp kinakålen og bruk isbergslat, ja. Vi bruker ost, tomat, paprika, mais, rømme, jalapenos, rå løk, guacamole og gjerne revet gulrot.

Skrevet

Bruker omtrent det som de fleste nevner her, ville bare si at vi ofte har tortilla eller taco dip pulver i rømmen, passer veldig godt til taco.

Skrevet

Hadde taco i går med : rødløk , sorte oliven , fetaost, roccolasalat og isbergsalat, hvitost paprika ,rømme, tomat og tacosaus .Ble litt gresk vri på taco`n men det var veldig godt.

Brukte kjøttdeig med tacokrydder , men har også brukt strimlet kjøtt.

Skrevet

Kinakål er noe av det ekleste jeg vet *pjuk* Bruker isberg eller rapidsalat, cherrytomater, mais, agurk, løk/rødløk, salsa, rømme og evt guacamole. Bruker også tortillas istedet for tacoskjell som smaker plastikk.

Gjest ikke sign
Skrevet

Mais/rømme/tomat/agurk/revet ost.... fetaost kanskje?

Gjest og ananas
Skrevet

Mais/rømme/tomat/agurk/revet ost.... fetaost kanskje?

squach

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kinakål er noe av det ekleste jeg vet *pjuk* Bruker isberg eller rapidsalat, cherrytomater, mais, agurk, løk/rødløk, salsa, rømme og evt guacamole. Bruker også tortillas istedet for tacoskjell som smaker plastikk.

Enig: Kinakål er fysj og æsj. Bruker andre sorter salat, ja. Kinakål har jeg ikke kjøpt på mange år. Smakløst vomfyll.

Skrevet

Jeg synes tortillas smaker papir da, og det er ikke akkurat noe bedre.

Gjest tacccccodiggggger
Skrevet

Vi bruker mais, salat og IKKE kinakål, løk, revet ost, tomat, paprika, oliven, tacosaus, rømme, agurk,

Vi er glad i lefser + tortillaships med ostesmak (små trekantede ships) + at vi bytter på med å bruke kjøttdeig eller kyllingfiller som vi skjærer opp i små biter og marinerer og steker med masse godt krydder.

og selvsagt øl eller cola til

NAMMMMM

Skrevet

Lettrømme med litt presset hvitløk og noen dråper sitron i.

Tacosaus. Guacamole. Tomat. Paprika. Revet ost. kjøttdeig eller biffstrimler. TOrtillas. Rå løk. Isbergsalat.

Skrevet

Vi bruker: kjøttdeig, mais, rømme, paprika, tomat, agurk, salat/kinakål/blomkål, tacosaus. Sambo bruker i tillegg potetsalat, usj, ser ikke godt ut.

Gjest Daisy
Skrevet

Guacamole (lages av advokado, tomat, rødløk, pepper, salt, noen dråper sitron)

Rødløk

Sorte oliven

Ost

Issalat/rapidsalat

ananas

mais

rømme

tacosaus

mmmm elsker taco

Gjest Daisy
Skrevet

Vi bruker: kjøttdeig, mais, rømme, paprika, tomat, agurk, salat/kinakål/blomkål, tacosaus. Sambo bruker i tillegg potetsalat, usj, ser ikke godt ut.

Blomkål og potetsalat? Hm..

Gjest jeppers
Skrevet

Skal ha taco i kveld jeg og faktisk.

I tillegg til det du nevner har jeg alltid agurk og mais, og av og til rå løk.

ANANAS!!!!!!!

Skrevet

Blomkål og potetsalat? Hm..

He, he, en sannhet med modifikasjoner, jeg spiser blomkål og ikke potetsalat, han spiser potetsalat, men ikke blomkål.

Gjest Daisy
Skrevet

He, he, en sannhet med modifikasjoner, jeg spiser blomkål og ikke potetsalat, han spiser potetsalat, men ikke blomkål.

Men likevel... blomkål? Hæ? Hvordan fikk du den ideen?

Skrevet

Men likevel... blomkål? Hæ? Hvordan fikk du den ideen?

Synes det er kjempegodt jeg :0).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...