Gå til innhold

anne -kat hærland tjukk

Anbefalte innlegg

Gjest hmmmmmmmmmmmmmmmm

var på show med henne i går. liker hu. synes hu er kjempesøt og sjarmerende og morsom.

jeg har og ER alltid vært av den oppfatning at jenter med litt å ta i er flotte, og jeg er selv drittlei slankehysteriet blant oss jenter. la oss være i fred!

derfor IRRITERER det meg at jeg under forestillingen satt og tenkte på hvor kjempetjukk hu har blitt, og at hu hadde sett så myyyyyye flottere ut hadde hu bare gått ned 20 kilo. faen! kan ikke folk få være som de er!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113860-anne-kat-h%C3%A6rland-tjukk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du har vett på å holde kjeft, og i alle fall ikke slenge dritt om vekta hennes så hun hører det, så går det an, tankene dine kan ingen nekte deg... Og i dette tilfellet er de vel en smule mer prega av samfunnet vi lever i enn hvordan du helst vil være...

Så lenge du har vett på å holde kjeft, og i alle fall ikke slenge dritt om vekta hennes så hun hører det, så går det an, tankene dine kan ingen nekte deg... Og i dette tilfellet er de vel en smule mer prega av samfunnet vi lever i enn hvordan du helst vil være...

Bare så det er sagt, jeg er sjøl overvektig, og ser klart at Anne-Kat har lagt på seg en god del på relativt kort tid, og hun synes sikkert ikke det er så kult sjøl. Men tro meg - hun trenger ingen til å fortelle seg at hun veier mer enn "idealvekten" el.lign.

Det er dessuten noe merkelig i det, når menn er dyktige artister/underholdere OG samtidig overvektige klarer man visst lettere å se bort fra overvekten, enn når det er en jente/dame som står i rampelyset og har/får et vekt-problem (i egne eller andres øyne)...

At man registrer ting betyr ikke at man ikke lar dem være som de er. Jeg så et bilde av henne og tenkte at hun hadde lagt på seg igjen det hun hadde tatt av, og at hun var finere sånn som hun var. Og så tenkte jeg ikke mer over det. Jeg er jo ikke blind heller.

Annonse

Gjest slitern

Anne-Kat Hærland er en flott jente, selvsikker, frodig og fin. Hvis hun hadde vært 20 kilo lettere hadde hun ikke blitt den samme. Slutt nå med det slankehysteriet og se mennesket som det den er.

Har inntrykk av at hun ikke har det så bra med seg selv. Hun er tøff utenpå, men det betyr ikke at hun har det så bra med seg selv. Det kan være et forsvar. Jeg vet hvordan det er å slite med vekten og tro meg, det er ikke morsomt å være overvektig, særlig ikke slik samfunnet er nå hvor alle er så kroppsfikserte. Jeg tror de fleste mennesker trives best i en normalvekt, men det er ikke alle som klarer å slanke seg fordi noen ikke greier å kutte ned på matinntaket. Det blir en avveining mellom å unne seg det man har lyst på og å la være for helsens eller utseendes skyld. Det å være overvektig kan gi uttrykk for selvtillit ved at man ikke lar seg diktere av samfunnet, men det kan også være et uttrykk for at man kanskje ikke har det så bra. Baren noen tanker fra meg....

Gjest saltimaten

Du skriver:

"og jeg er selv drittlei slankehysteriet blant oss jenter. la oss være i fred!"

Jeg var også på showet "Sommerklubben" nå før helgen. Jeg tror neppe det var noen menn som gjorde slike observasjoner/tanker om AKH, så du bekrefter at det er dere jenter som lager "regler".

Hun er en flott kvinne!

Du skriver:

"og jeg er selv drittlei slankehysteriet blant oss jenter. la oss være i fred!"

Jeg var også på showet "Sommerklubben" nå før helgen. Jeg tror neppe det var noen menn som gjorde slike observasjoner/tanker om AKH, så du bekrefter at det er dere jenter som lager "regler".

Hun er en flott kvinne!

Man kan jo være tykk OG flott da vetdu.

Du skriver: "Etter kjendisstatusen har hun lagt innpå for meget."

"for meget" til hva da?

Vel, i mine øyne var hun på grensen til sexy i den tiden hun var med i Lille Lørdag, knullet Kaare og var i ferd med å koble grepet om norske tv-tittere. Nå er hun for feit etter mitt skjønn.

På den annen side har jeg respekt for måten hun profilerer seg selv på - og at hun er seg selv nok.

Annonse

Gjest AnneKathFan

Vel, i mine øyne var hun på grensen til sexy i den tiden hun var med i Lille Lørdag, knullet Kaare og var i ferd med å koble grepet om norske tv-tittere. Nå er hun for feit etter mitt skjønn.

På den annen side har jeg respekt for måten hun profilerer seg selv på - og at hun er seg selv nok.

"har jeg respekt for [...] at hun er seg selv nok"

Det er da ingen positiv egenskap!

Gjest ikke sign

Selvsagt kan mennesker få lov til å være som de er. De bærer tross alt sine antall kilo selv.

Er selv ganske så lei av mennesker som snakker slanking og kalorier hele tiden.

Ja, enig i at man skal være som man er... Synes Anne C. er stilig, og godt hun er seg selv.. Hvem andre?...

Gjest bebba

Har inntrykk av at hun ikke har det så bra med seg selv. Hun er tøff utenpå, men det betyr ikke at hun har det så bra med seg selv. Det kan være et forsvar. Jeg vet hvordan det er å slite med vekten og tro meg, det er ikke morsomt å være overvektig, særlig ikke slik samfunnet er nå hvor alle er så kroppsfikserte. Jeg tror de fleste mennesker trives best i en normalvekt, men det er ikke alle som klarer å slanke seg fordi noen ikke greier å kutte ned på matinntaket. Det blir en avveining mellom å unne seg det man har lyst på og å la være for helsens eller utseendes skyld. Det å være overvektig kan gi uttrykk for selvtillit ved at man ikke lar seg diktere av samfunnet, men det kan også være et uttrykk for at man kanskje ikke har det så bra. Baren noen tanker fra meg....

Jeg vet godt hvordan det er å være overvektig også. Jeg aner ikke om Anne Kat Hærland er bare tøff på utsiden eller ikke, men denne jenta (som er mye yngre enn meg) er utrolig flott og sjarmerende.

Gjest imanikk

Du registrerer sikkert dette forde hun var så mye tynnere før,og forde hun har vært så mye i media i alle sine vektvarianter,slankeperioder og oppganger.

Jeg er også tykk,men jeg legger da merke til kjendisenes vektvariasjoner alikevel,det er ikke til og unngå om du blar ukentlig i se&hør.

Og hun var flott før da hun var slank,men jeg synes hun er flott nå som hun er rundere også.Det er viktigere og fokusere på aktivitet og sunnt kosthold istedet for anntall kilo.

Gjest Truffet :-)

Du kan ha det bra på alle andre måter selv om du er overvektig, problemet er bare at man er så glad i mat...og at man må lære seg og spise RIKTIG mat og røre seg nok(kutte ut kombinasjonen usunn mat og tv-titting?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...