Gå til innhold

jeg har noe på penis jeg ikke vet hva er.

Anbefalte innlegg

hei jeg er 20 år og er en gutt med et aktivt sexliv. Jeg har nettopp merket at jeg har fått 2 veldig småe utvekster rett under penishodet. det er hudlignende vorte eller noe sånt. jeg lurer på hva det er . når jeg prøver å nappe det bort så blør det med en gang. jeg er flau og trenger hjelp!

Fortsetter under...

Kan tyde på Kjønnsvorte ,dem kan nappes av men kommer tilbake hvis du ikke tar en kur.. beste er å gå til lege/apotek å få kur ,så slipper du spredning..

Kjønnsvorter er ikke farlig!! =) men stygt..

oki, takk for at noen bryr seg om mitt liv, men finnes det flere typer kjønnsvorter? å skal jeg gå på apoteket å si "jeg må ha motmiddel mot kjønnsvorter" ? jeg vil heller si " jeg vil ha

hilsen me

oki, takk for at noen bryr seg om mitt liv, men finnes det flere typer kjønnsvorter? å skal jeg gå på apoteket å si "jeg må ha motmiddel mot kjønnsvorter" ? jeg vil heller si " jeg vil ha

hilsen me

Har fått vite nå at du må prate med legen om det.. det er visst reseptlagt.. men ikke vær redd for det da! Legen har nok sett slikt 100 ganger før!..

Bestill time imorgen du =)

Har fått vite nå at du må prate med legen om det.. det er visst reseptlagt.. men ikke vær redd for det da! Legen har nok sett slikt 100 ganger før!..

Bestill time imorgen du =)

oki, er det smitsomt over på jenter? da må jeg ringe noen! vet du hvor mye det koster for full legesjekk?

oki, er det smitsomt over på jenter? da må jeg ringe noen! vet du hvor mye det koster for full legesjekk?

Det er nok smittsomt ja.. men er ikke alle som får det fordet.

Nei aner ikke hva en full sjekk koster.. vanlig time koster ca 100,- - 150,- tror jeg..

• 1 måned senere...

Annonse

Det er nok smittsomt ja.. men er ikke alle som får det fordet.

Nei aner ikke hva en full sjekk koster.. vanlig time koster ca 100,- - 150,- tror jeg..

hmm, den vorten forsvinner ikke. blir bare større. Så hvordan finner jeg fastlegen min? har aldri vært til lege liksom. hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...