Gå til innhold

FU: biler og slikt

Anbefalte innlegg

Gjest carcraft
Skrevet

Hva er drømmebilen din?

Hvorfor?

Hva sier bilen om eieren?

Pappa Bjørn
Skrevet

Chevrolet Corvette. Jeg vet ikke hva det ville sagt om meg som eier, men det ville sagt broom og jeg ville ha sittet som på skyer. Jeg skulle selvsagt hatt en rød en uten tak.

Skrevet

Oj, det er så masse fine biler. Jeg er veldig glad i gamle biler,(Musyang, Mercedes,Jaguar, Rolls Royce, Bentley...), men har også veldig lyst på en ny, kraftig 4WD til å dra hestehenger med. Dessuten ønsker jeg meg en rosa Beach Buggy!

Gjest Iznogood
Skrevet

Hva er drømmebilen din?

-80 Chevrolet Caprice Classic eller Suburban

Hvorfor?

Fordi det er en bil som er trygg, komfortabel og jeg liker utseendet på den. Samtidig får jeg med meg mye rammel og skrot i bagasjerommet.

Hva sier bilen om eieren?

Ingenting egentlig, men dersom du ser INNI bilen derimot kan det si meg mye ;-)

Skrevet

*Drømmebil:

En som er i orden, er lett å parkere, bruker lite bensin og ikke koster så mye å forsikre og å kjøpe.

*Hvorfor:

Jeg er ikke opptatt av spesielle merker eller spesielle biler. Er opptatt av å komme fra A til B.

Sykler helst eller kjører kollektivt om det er mulig og ikke er for dyrt eller tar for lang tid.

*Hva sier en bil om eieren:

Jeg syns ikke det sier så mye. Kanskje for de som kjøper dyre, fine biler som skal gi dem status. (Penis-forlengere)

Bilen kan si noe om økonomien til en person eller hva slags økonomi vedkommende prøver å gi inntrykk av at h*n har.

Skrevet

*Drømmebil:

En som er i orden, er lett å parkere, bruker lite bensin og ikke koster så mye å forsikre og å kjøpe.

*Hvorfor:

Jeg er ikke opptatt av spesielle merker eller spesielle biler. Er opptatt av å komme fra A til B.

Sykler helst eller kjører kollektivt om det er mulig og ikke er for dyrt eller tar for lang tid.

*Hva sier en bil om eieren:

Jeg syns ikke det sier så mye. Kanskje for de som kjøper dyre, fine biler som skal gi dem status. (Penis-forlengere)

Bilen kan si noe om økonomien til en person eller hva slags økonomi vedkommende prøver å gi inntrykk av at h*n har.

Helt enig med deg.

Skrevet

Jeg vil nå bare ha en bil som starter når jeg setter meg inn, og tar meg med hva A til B.

Skrevet

Drømmebilen... Lotus Elise!!! Sannsynlighet for at jeg noen gang skal få eie (eller i det hele tatt kjøre) en Lotus Elise er ca lik 0.

Når det kommer til det at jeg skal kjøpe bil selv vil jeg først og fremst ha en som ikke kan stoppe opp hvor som helst og når som helst, og jeg vil også ha en som er trafikksikker, har airbag osv.

Gjest mener jeg
Skrevet

Vel... jeg har ikke så god greie på biler. Men det skal være en god og sikker bil. Ikke for liten og ikke for stor. Jeg tror nok det viktigste for meg er at den er sikker og trygg.

Gjest mener jeg
Skrevet

Vel... jeg har ikke så god greie på biler. Men det skal være en god og sikker bil. Ikke for liten og ikke for stor. Jeg tror nok det viktigste for meg er at den er sikker og trygg.

Mannen lurer forresten på om vi skal ha en el-bil. Men hva så når vi skal på ferie?... Vi har ingen bil nå.

Skrevet

Drømmebilen... Lotus Elise!!! Sannsynlighet for at jeg noen gang skal få eie (eller i det hele tatt kjøre) en Lotus Elise er ca lik 0.

Når det kommer til det at jeg skal kjøpe bil selv vil jeg først og fremst ha en som ikke kan stoppe opp hvor som helst og når som helst, og jeg vil også ha en som er trafikksikker, har airbag osv.

*Grøss* Jeg søkte opp den i google og gudbedre.... Jeg tror ikke jeg ville blitt sett i en sånn. :o)

Skrevet

Toyota RAV4 eller noe i den stilen. Det virker i alle fall veldig sporty! :o)

Skrevet

Den nyeste Renault Espace med den feiteste motoren, alt av stæsj og dilldall. Drømmebilen min må nemlig kunne kombineres med et par unger og en mann...

Skrevet

Hva er drømmebilen din?

Kommer an på til hvilket bruk ;-) Fornuftig: BMW 525/530 touring, lottogevinst: BMW X5, lottogevinst2: en råstilig cab som bil nummer 3. Det måtte vært en Corvette, Z3, Beetle eller noe sånn. Har ikke filosofert så nøye over det.

Hva sier bilen om eieren? Mye! En som kjører Hyundai, Kia, Toyota o.l gir faen i bil. De som kjører Mercedes, BMW, Audi, Volvo av nyere dato o.l er mer opptatt av bil og motor (og gjerne litt status :-)

Gjest Pricilla
Skrevet

Hva er drømmebilen din?

Kommer an på til hvilket bruk ;-) Fornuftig: BMW 525/530 touring, lottogevinst: BMW X5, lottogevinst2: en råstilig cab som bil nummer 3. Det måtte vært en Corvette, Z3, Beetle eller noe sånn. Har ikke filosofert så nøye over det.

Hva sier bilen om eieren? Mye! En som kjører Hyundai, Kia, Toyota o.l gir faen i bil. De som kjører Mercedes, BMW, Audi, Volvo av nyere dato o.l er mer opptatt av bil og motor (og gjerne litt status :-)

Hehe.... det der skulle brodern hørt! Han lever og ånder for biler og kjører hyundai (den har han arvet da, men den strøken 96 modell).

Han har jobbet med biler i alle år også... Og sier BMW stasjonsvogn er fine, men går dårlig.. Så alle har visst forksjellige meninger.

jeg gir faen, for jeg har ikke peiling i det hele tatt. bare bilen ser stilig ut og kjører så er jeg fornøyd! ; ) Liker de nye "månebilene" nissan?

Skrevet

Gir bæng. Er begynt å orientere meg litt i retning av motorsykler.

Gjest prust
Skrevet

Hva er drømmebilen din?

Øy!!!!!!

Vi kjører Huyndai Elantra 97', og er veldig opptatt av biler, særlig mannen min. Men da vi byttet bil i 99 hadde vi det litt stramt økonomisk, og tenkte rett og slett praktisk. Dessuten fikk vi mye i innbytte for Mazdaen.

Bilen er grei den, men jeg liker ikke utseendet på den. Det vi er helt sikre på, er imidlertid at vi ikke kommer til å kjøpe Huyndai igjen.

Vi har i tillegg en gammel Mercedes, og mannen min sin drøm er en nyere MB. Min drømmebil er en Passat av nyere type (2001 og nyere, med mye krom). Men det er vel mye kluss med passatene?

Vi prøvekjørte en ny Mazda 6, og den var vanvittig bra! Men vi skulle helst hatt enda litt mer plass i baksetet, slik at vi kan ha tre barn der uten at det blir for trangt.

I mange tilfeller sier nok bilen en del om eierne, men bilen kan lyve og....

Skrevet

Øy!!!!!!

Vi kjører Huyndai Elantra 97', og er veldig opptatt av biler, særlig mannen min. Men da vi byttet bil i 99 hadde vi det litt stramt økonomisk, og tenkte rett og slett praktisk. Dessuten fikk vi mye i innbytte for Mazdaen.

Bilen er grei den, men jeg liker ikke utseendet på den. Det vi er helt sikre på, er imidlertid at vi ikke kommer til å kjøpe Huyndai igjen.

Vi har i tillegg en gammel Mercedes, og mannen min sin drøm er en nyere MB. Min drømmebil er en Passat av nyere type (2001 og nyere, med mye krom). Men det er vel mye kluss med passatene?

Vi prøvekjørte en ny Mazda 6, og den var vanvittig bra! Men vi skulle helst hatt enda litt mer plass i baksetet, slik at vi kan ha tre barn der uten at det blir for trangt.

Selvsagt kan det lyve, men rent generelt kan man ofte se på hvilken bil folk har for så å slå fast om de er interessert i det eller ikke. Min AMCARfrelste pappa kjører en falmet militærgrønn 1985 Opel Corsa 1,0, hehe. Riktignok som bil nummer tre, men likevel.

Hva Passatene angår så er den nye modellen driiitlekker. Har brosjyrer liggende på den og Audi A4 avant. VW bilene er generelt dårlig isolerte med tanke på veistøy, det er vel den største plagen. Bilforhandleren (som selger begge merkene) sa det til meg, og svogeren min som har to VW sa akkurat det samme. De hadde problemer med mye veistøy i en VW Golf stasjonsvogn av nyere dato, og trodde det skyltes dekkene. De trodde de hadde gjort det godt og funnet dekk uten støy da de lånte svigermors Audi A4. Helt til de fant ut at de brukte nøyaktig samme dekk :-)

Siden du har Hyundai nå, så er du vel vant til endel veistøy ;-)

Her blir det nok BMW neste gang. Ingen over, ingen ved siden.

Skrevet

Øy!!!!!!

Selvsagt kan det lyve, men rent generelt kan man ofte se på hvilken bil folk har for så å slå fast om de er interessert i det eller ikke. Min AMCARfrelste pappa kjører en falmet militærgrønn 1985 Opel Corsa 1,0, hehe. Riktignok som bil nummer tre, men likevel.

Hva Passatene angår så er den nye modellen driiitlekker. Har brosjyrer liggende på den og Audi A4 avant. VW bilene er generelt dårlig isolerte med tanke på veistøy, det er vel den største plagen. Bilforhandleren (som selger begge merkene) sa det til meg, og svogeren min som har to VW sa akkurat det samme. De hadde problemer med mye veistøy i en VW Golf stasjonsvogn av nyere dato, og trodde det skyltes dekkene. De trodde de hadde gjort det godt og funnet dekk uten støy da de lånte svigermors Audi A4. Helt til de fant ut at de brukte nøyaktig samme dekk :-)

Siden du har Hyundai nå, så er du vel vant til endel veistøy ;-)

Her blir det nok BMW neste gang. Ingen over, ingen ved siden.

Skrevet

Hehe.... det der skulle brodern hørt! Han lever og ånder for biler og kjører hyundai (den har han arvet da, men den strøken 96 modell).

Han har jobbet med biler i alle år også... Og sier BMW stasjonsvogn er fine, men går dårlig.. Så alle har visst forksjellige meninger.

jeg gir faen, for jeg har ikke peiling i det hele tatt. bare bilen ser stilig ut og kjører så er jeg fornøyd! ; ) Liker de nye "månebilene" nissan?

Hva mente broren din med at de går dårlig? At de er lite driftssikre eller at de er trege opp i fart? De jeg kjenner som har/har hatt BMW har hatt veldig lite problemer med dem, og vi kommer antagelig til å kjøpe 525TDSA (163 hk) eller 530DAT (193 hk) Finner ikke biler som er bedre å kjøre hvertfall.

Nei, jeg er ikke særlig begeistret for månebilen til Nissan. Den nye Renault Megane derimot, den er digg. Bil med karnapp :-) Men "Renå" klinger ikke helt i mine ører da... Biljåle ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...