Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på visning på en 4-roms i dag og den var kjempefin! Akkurat noe sånt som jeg og ungene skulle hatt. Dessverre lå den ikke der jeg ville hatt den og dessuten har jeg ikke økonomien i orden enda, men det var veldig gøy! :o) *Gleder seg til flere visninger*

Gjest kos deg på visninger:)
Skrevet

Du finner plutselig den som bare MÅ bli din...:)

Skrevet

Så moro at du synes det er gøy!

personlig liker jeg å gå på visninger jeg... Det er alltid så mange gode interiørtips å få...

Kos deg!

Skrevet

Kos deg ! Det var virkelig et lyspunkt i separasjonstragedien å få lov å begynne på nytt, med en bolig som var bare min.

Innimellom visningene leste jeg i Ikea katalogen :-)

Skrevet

Kos deg ! Det var virkelig et lyspunkt i separasjonstragedien å få lov å begynne på nytt, med en bolig som var bare min.

Innimellom visningene leste jeg i Ikea katalogen :-)

Selv om den leiligheten jeg så på i går ikke ligger der jeg vil bo (ikke så veldig langt unna da!) og det enda er minst en mnd før økonomien er så i orden at jeg kan begynne å kjøpe så har jeg alt innredet og ominnredet den mange ganger bare siden i går! :o))) Man må da ha lov til å drømme! Gleder meg som en unge til å komme i egen leilighet! Noen lyspunkter må man da ha.

Skrevet

Jeg elsker visninger men når jeg nå må gå på visninger fordi jeg har tenkt å flytte er de ikke så gøy. I hvert fall så synes jeg kjøpesummene er skyhøye. For en 4 roms må jeg ut med ca 2,5 mill. Men nå er jeg så sær at jeg ikke vil noe særlig ut av område både pga ungene og meg.

Du kan få kjøpt min 2,2 mill for en 4 roms ;o)

Skrevet

Jeg elsker visninger men når jeg nå må gå på visninger fordi jeg har tenkt å flytte er de ikke så gøy. I hvert fall så synes jeg kjøpesummene er skyhøye. For en 4 roms må jeg ut med ca 2,5 mill. Men nå er jeg så sær at jeg ikke vil noe særlig ut av område både pga ungene og meg.

Du kan få kjøpt min 2,2 mill for en 4 roms ;o)

*Hehe* Var under halve prisen for den jeg så på i går! De ligger på rundt 1 mill i det området jeg vil til + 2300,- i husleie da. Nåja, det blir vel ei rå.

Skrevet

*Hehe* Var under halve prisen for den jeg så på i går! De ligger på rundt 1 mill i det området jeg vil til + 2300,- i husleie da. Nåja, det blir vel ei rå.

For meg hørtes det billig ut :o)

Ser ut til at jeg får kjøpe en treroms og sove i stua :o(

Det har jeg ikke mye lyst til. Jeg håper datteren min flytter men jeg har absolutt ikke noe lyst å hive henne ut heller og ikke har hun penger til å betale heller.

Så lykke til med letingen. Men dine er da så små at de kan dele rom. De gjorde mine eldste når de var små.

Skrevet

For meg hørtes det billig ut :o)

Ser ut til at jeg får kjøpe en treroms og sove i stua :o(

Det har jeg ikke mye lyst til. Jeg håper datteren min flytter men jeg har absolutt ikke noe lyst å hive henne ut heller og ikke har hun penger til å betale heller.

Så lykke til med letingen. Men dine er da så små at de kan dele rom. De gjorde mine eldste når de var små.

Ja, sannsynligvis ender jeg med en 3-roms i første omgang, om ikke annet så for å komme meg inn i borettslaget. :o)

Skrevet

Ja, sannsynligvis ender jeg med en 3-roms i første omgang, om ikke annet så for å komme meg inn i borettslaget. :o)

Det hadde jeg satset på. Man får begynne i det små. Jeg startet med en toroms til 36000 men det er tjue år siden og uten barn :o)

Håper du finner en som er "hjemme" med en gang.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...