Gå til innhold

Hva gjorde du før du oppdaget DOL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte PC, kjørte et søk på "sex" (selfølgelig), og havner rett inn på det som den gang het sex og samliv. Siden har jeg ikke kommet meg ut herfra. Jeg er blitt ei dolkjerring. Snart får jeg knær som flisa. Faen også!

Først var du på ungdomsforum Nick ;-)

Først var du på ungdomsforum Nick ;-)

Absolutt ikke. Derimot påpekte jeg at alle fossilene ikke hadde noe der å gjøre. Det gikk alle hus forbi at jeg faktisk ikke hadde tilhold der.

Gamlingene får holde seg der gamlingene hører hjemme. Ikke blandt ripsen.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=69573

Absolutt ikke. Derimot påpekte jeg at alle fossilene ikke hadde noe der å gjøre. Det gikk alle hus forbi at jeg faktisk ikke hadde tilhold der.

Gamlingene får holde seg der gamlingene hører hjemme. Ikke blandt ripsen.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=69573

"Derimot påpekte jeg at alle fossilene ikke hadde noe der å gjøre."

Det var der jeg ertet deg ;) på ungdomsforum. Hehe, og det var da du kom med at gamlingene ikke hadde noe der å gjøre.

Husker det godt jeg. Rosanna og jeg ertet deg godt.

Nok om det. Den linken du refererer til. Så det på TV i sta. Jævlig bra igrunn - hvor er sør nå da tro?

Tror ikke jeg hadde hatt noe problem med å komme inn uansett jeg men. Så det gjaldt kvinner også ;)

Nei, livet var et sørgelig kapittel før jeg fant DOL. Jeg hadde akkurat mistet jobben pa grunn av slepphendt omgang med flaska. Jeg drakk 2 flasker whisky hver eneste dag. Det ble tungt å opprettholde et slikt forbruk med bare trygden til hjelp. Derfor begynte jeg å prostituere meg for å finansiere et stadig økende alkoholkomsum. Snart mistet jeg leiligheten, og ble dermed tvunget ut på gata. Etter hvert fant jeg et nytt bosted, på Pir 7, under trappa til brakke 3.

Alle slektningene døde omtrent samtidig, så jeg hadde ingen å henvende meg til for å få bukt med problemene mine.

Etter et stygt fall da jeg skulle ned trappa fra Blå Kors, ble jeg tvunget til å amputere den ene foten. Uheldigvis gikk det koldbrann i foten, så de kuttet på nytt, denne gangen cirka midt på magen.

Da jeg lå på sykehuset, fikk jeg tilgang til en laptop, og etter at jeg søkte på "nasty bitches" på Google, kom DOL opp som en link. Jeg stusset litt på at DOL kom opp, men etter å ha vært her en stund, skjønner jeg det.

Etterpå har det gått bra med meg. Jeg har sluttet å drikke, jeg har fått meg to-tre kjærester. Videre har jeg fått meg hus, og tror dere ikke foten har vokst igjen?

Ja, DOL har vært en ubetinget glede.

Hipp, hipp hurra!

Hipp, hipp hurra!

Hipp, hipp hurra!

Annonse

Nei, livet var et sørgelig kapittel før jeg fant DOL. Jeg hadde akkurat mistet jobben pa grunn av slepphendt omgang med flaska. Jeg drakk 2 flasker whisky hver eneste dag. Det ble tungt å opprettholde et slikt forbruk med bare trygden til hjelp. Derfor begynte jeg å prostituere meg for å finansiere et stadig økende alkoholkomsum. Snart mistet jeg leiligheten, og ble dermed tvunget ut på gata. Etter hvert fant jeg et nytt bosted, på Pir 7, under trappa til brakke 3.

Alle slektningene døde omtrent samtidig, så jeg hadde ingen å henvende meg til for å få bukt med problemene mine.

Etter et stygt fall da jeg skulle ned trappa fra Blå Kors, ble jeg tvunget til å amputere den ene foten. Uheldigvis gikk det koldbrann i foten, så de kuttet på nytt, denne gangen cirka midt på magen.

Da jeg lå på sykehuset, fikk jeg tilgang til en laptop, og etter at jeg søkte på "nasty bitches" på Google, kom DOL opp som en link. Jeg stusset litt på at DOL kom opp, men etter å ha vært her en stund, skjønner jeg det.

Etterpå har det gått bra med meg. Jeg har sluttet å drikke, jeg har fått meg to-tre kjærester. Videre har jeg fått meg hus, og tror dere ikke foten har vokst igjen?

Ja, DOL har vært en ubetinget glede.

Hipp, hipp hurra!

Hipp, hipp hurra!

Hipp, hipp hurra!

"LOL" til altman :-))

"Derimot påpekte jeg at alle fossilene ikke hadde noe der å gjøre."

Det var der jeg ertet deg ;) på ungdomsforum. Hehe, og det var da du kom med at gamlingene ikke hadde noe der å gjøre.

Husker det godt jeg. Rosanna og jeg ertet deg godt.

Nok om det. Den linken du refererer til. Så det på TV i sta. Jævlig bra igrunn - hvor er sør nå da tro?

Tror ikke jeg hadde hatt noe problem med å komme inn uansett jeg men. Så det gjaldt kvinner også ;)

Alzheimer? Dere ble hoppende gærne alle sammen. Det var en masse "hvordan våger du", "drittunge", osv. Denise fikk nervøst sammenbrudd, og rosanna ula fælt. Svane var inne og sutret hun også.

Så sånn var det.

Gjest doloholiker

Å guud det må være i den tida jeg fortsatt hadde tid til å lese bøker, se på tv, gjøre rent, vaske klær, rydde i lekene, sortere bunken med aviser og reklame, stelle hagen, måke snø, gå tur med ungene............ ja, nå husker jeg hvordan det var.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...