Gå til innhold

Har truffet en søt en ja...

Anbefalte innlegg

Gjest MariaBella
Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat truffet en gutt/mann som jeg liker veldig godt. Kjenner at hjertet banker litt for han, og det er ganske herlig. Men... Når vi er sammen går praten tregt. Er det et dårlig tegn? Må det alltid være slik at praten bare går og går? Kan det bli noe likevel? Vi har kun vært på to dater. Det har blitt litt kyssing og sånt, og han har kontaktet meg hver dag siden. Forslag til samtaleemner noen?

Skrevet

Jeg er sammen med verdens beste gutt, tre år nå, han er også av den litt sjenerte typen, og ikke av den som sier noe bare for å si noe. Men han er verdens snilleste, og typen som kan prate med alle og sjarmerer alle i senk, men han er ingen skravlekopp... du må finne felles interesser da vet du, prate om filmen dere så, noe i avisen, været... så går det av seg selv etterhvert, to dater er ikke så mye, alle kan jo ikke være like utadvendte og skravlete, men være fantastiske mennesker likevel.

Skrevet

Jeg er sammen med verdens beste gutt, tre år nå, han er også av den litt sjenerte typen, og ikke av den som sier noe bare for å si noe. Men han er verdens snilleste, og typen som kan prate med alle og sjarmerer alle i senk, men han er ingen skravlekopp... du må finne felles interesser da vet du, prate om filmen dere så, noe i avisen, været... så går det av seg selv etterhvert, to dater er ikke så mye, alle kan jo ikke være like utadvendte og skravlete, men være fantastiske mennesker likevel.

"Jeg er sammen med verdens beste gutt, tre år nå, han er også av den litt sjenerte typen, og ikke av den som sier noe bare for å si noe."

Tre år... Herregud, du må være syk.

Skrevet

"Jeg er sammen med verdens beste gutt, tre år nå, han er også av den litt sjenerte typen, og ikke av den som sier noe bare for å si noe."

Tulling. De har vært sammen i 3 år da vet du.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Syns han burde få noen år til på seg ja.

Skrevet

Noen ganger roper man Ulv i utide.

Skrevet

Altså, vi prater sammen hele tiden da, men det er bare meg som "skravler", som i "sier alt jeg tenker på, tenker høyt hele tiden", og jeg tenker mye rart som kanskje ikke er nødvendig å snakke om, og jeg snakker istykker temaer isteden for å gi meg i tide, ikke bare positivt å skravle for mye heller...

Skrevet

Altså, vi prater sammen hele tiden da, men det er bare meg som "skravler", som i "sier alt jeg tenker på, tenker høyt hele tiden", og jeg tenker mye rart som kanskje ikke er nødvendig å snakke om, og jeg snakker istykker temaer isteden for å gi meg i tide, ikke bare positivt å skravle for mye heller...

og jeg skjønte ikke at giro trodde jeg var sammen med en treåring da... sorry

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...