Gå til innhold

Damer/Jenter - BH, men likevel stringtruse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• Prozak

5

• libra

2

• snilen

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest teatrika

Det er ikke alle som har noe valg skjønner du. Om det er eneste buksen du får tak i som er lang nok i beina, i forhold til livvidde, og slikt, så er det ikke mye annet å gjøre. Dessuten kan en bukse som går nesten opp til navelen, fortsatt skli ned når man setter seg på huk...

Ja, selvfølgelig kan buksa skli ned slik at trusa synes...det gjør den da på meg også det...jeg snakker om de som bevisst gjør det jeg. Det er to vidt forskjellige ting!

Gjest man-jack

Joda det gjør de! brukte da truse da jeg var yngre...

Dette var da noe å diskutere? *Herregud* JEG synes trusekant er direkte stygt, så kan du synes hva pokker du vil...

Hva mener du vil skal da? kaste BHn eller bruke truser? Samma f for deg vel hva vi har under!

Man får alltid disse primitive personangrepene når kvinner ikke evner å diskutere SAK.

Annonse

Bare en kommentar. Du snakker om at du synes det er fint...etter hva jeg kan huske så er ikke du noen tenåring.... (beklager hvis jeg tar feil)...Og jeg kan bare ikke skjønne hvorfor folk slavsik må følge moten når det er så utrolig mye stygt.

Som f.eks. gensere som skal gå over navlen! Ikke noe galt i det, i og for seg...hvis man bare har kropp til det. Men jeg ser jenter (i alle aldre) med feite, bleike deigmager som disser og henger utenom buksa...og tror de er SÅ tøffe. At ingen sier i fra til dem hvor stygt det er!!!!

Det har ikke fallt deg inn at smaken er forskjellig? At det du synes er rålekker kan være grusomt i en annens øyne?

Gjest teatrika

Det har ikke fallt deg inn at smaken er forskjellig? At det du synes er rålekker kan være grusomt i en annens øyne?

Selvfølgelig er smaken forskjellig, men nå var vel denne tråden ment som en meningsutveksling, derfor hang jeg meg på den. Er ikke dette et diskusjonsforum a?

Annonse

Bruker ikke string for at undertøyet ikke skal synes, men fordi at rumpa ikke skal bli "delt" i to av trusekanten... Viser ikke BH-stropper eller stringtruse-kant, men har jeg plagg som man kan se gjennom så ser man det! : )

Hmmm...rompa er da vitterlig delt i to uansett hva man gjør. Det en trusekant evt. vil gjøre er å dele hver rompeballe i to, og dermed dele hele rompa i fire :-)

"..............."

Bare en kommentar. Du snakker om at du synes det er fint...etter hva jeg kan huske så er ikke du noen tenåring.... (beklager hvis jeg tar feil)...Og jeg kan bare ikke skjønne hvorfor folk slavsik må følge moten når det er så utrolig mye stygt.

Som f.eks. gensere som skal gå over navlen! Ikke noe galt i det, i og for seg...hvis man bare har kropp til det. Men jeg ser jenter (i alle aldre) med feite, bleike deigmager som disser og henger utenom buksa...og tror de er SÅ tøffe. At ingen sier i fra til dem hvor stygt det er!!!!

Jeg tar lang fart og dr**** i hva du synes om at jeg enten 14 eller 50 :-) - Jeg syns det er pent!

Å gå bort og fortelle en feit 14-åring at hun er stygg, tror jeg ikke er det smarteste man gjør..... Jeg syns det er flott at de ikke gjemmer seg bak store gensere lengre, -slik det var vanlig før.

De som får kvalmefornemmelser får heller snu seg bort.

mener en førtiss :)

Ja, selvfølgelig kan buksa skli ned slik at trusa synes...det gjør den da på meg også det...jeg snakker om de som bevisst gjør det jeg. Det er to vidt forskjellige ting!

Vanlige truser har en lei tendens til å være med buksa ned - ergo, rørleggersprekk - DET er stygt det! :()

Jeg tar lang fart og dr**** i hva du synes om at jeg enten 14 eller 50 :-) - Jeg syns det er pent!

Å gå bort og fortelle en feit 14-åring at hun er stygg, tror jeg ikke er det smarteste man gjør..... Jeg syns det er flott at de ikke gjemmer seg bak store gensere lengre, -slik det var vanlig før.

De som får kvalmefornemmelser får heller snu seg bort.

mener en førtiss :)

nettopp :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...