AnonymBruker Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars At det var en spøk, men jeg er så lei meg, sint, fortvilet, gråter mye. Livet mitt er så kjipt og jeg har ikke glede til noe. Hvorfor er det sånn? Skulle ønske jeg hadde grunn til å ha glede som dere andre heldige! Anonymkode: 02298...c5b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april Lever du et stusselig liv? Hva driver du med i hverdagen? Anonymkode: a6e4b...9c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (35 minutter siden): At det var en spøk, men jeg er så lei meg, sint, fortvilet, gråter mye. Livet mitt er så kjipt og jeg har ikke glede til noe. Hvorfor er det sånn? Skulle ønske jeg hadde grunn til å ha glede som dere andre heldige! Anonymkode: 02298...c5b Får du hjelp? Terapi? Medisiner? Anonymkode: f9909...c36 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (47 minutter siden): At det var en spøk, men jeg er så lei meg, sint, fortvilet, gråter mye. Livet mitt er så kjipt og jeg har ikke glede til noe. Hvorfor er det sånn? Skulle ønske jeg hadde grunn til å ha glede som dere andre heldige! Anonymkode: 02298...c5b Sånn er bare dette live det går opp det går ned i følelser. Anonymkode: bbee0...267 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): At det var en spøk, men jeg er så lei meg, sint, fortvilet, gråter mye. Livet mitt er så kjipt og jeg har ikke glede til noe. Hvorfor er det sånn? Skulle ønske jeg hadde grunn til å ha glede som dere andre heldige! Anonymkode: 02298...c5b Vel, alle vi "heldige" har jobbet for å få det livet vi ønsker. Vi opplever også motgang og vonde ting, men jobber oss gjennom det. Hva har du gjort for å få det bedre? Anonymkode: c8809...d60 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april Det blir ikke bedre så lenge du velger å ikke gjøre noe med situasjonen og oppsøker hjelp Anonymkode: a987c...f3b 0 Siter
Everybody Skrevet 1. april Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det blir ikke bedre så lenge du velger å ikke gjøre noe med situasjonen og oppsøker hjelp Anonymkode: a987c...f3b Hjelp? Du må ikke tro at det offentlige egentlig hjelper folk til å få et bedre liv. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1. april Skrevet 1. april Everybody skrev (20 minutter siden): Du må ikke tro at det offentlige egentlig hjelper folk til å få et bedre liv. Hvorfor ikke? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april Everybody skrev (23 minutter siden): Hjelp? Du må ikke tro at det offentlige egentlig hjelper folk til å få et bedre liv. Kjenner mange som har fått god hjelp av det offentlige. Meg selv inkludert. Anonymkode: c8809...d60 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april Everybody skrev (2 timer siden): Hjelp? Du må ikke tro at det offentlige egentlig hjelper folk til å få et bedre liv. Det er mange som får hjelp og får det bedre. Det krever imidlertid at man selv også gjør en innsats Anonymkode: a987c...f3b 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1. april Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det krever imidlertid at man selv også gjør en innsats Det heter medvirkningsplikt, og mange kan tjene på å sette seg inn i hva den faktisk innebærer - og ikke innebærer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april Dagene er meningsløse. Sover lenge, ingen bryr seg om meg, er hjemme, ser tv, orker lite. Aldri noen å være med, ikke noe tlf samtale, snap osv. Sånn går dagene. Ingen glede. Alle andre har noen. Har ikke tro på at dette blir bedre heller. Som sagt står i noe nå som gjør livet enda mer miserabelt. Og ingen bryr seg. Anonymkode: 02298...c5b 0 Siter
Everybody Skrevet 1. april Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vel, alle vi "heldige" har jobbet for å få det livet vi ønsker. Vi opplever også motgang og vonde ting, men jobber oss gjennom det. Hva har du gjort for å få det bedre? Anonymkode: c8809...d60 Det er litt rart at @nachnoo liker dette. Da har han ikke mye peiling på hvordan det er å ha det slik og hvordan ulik sykdom som psykisk sykdom kan gjøre at man får et slik liv. 0 Siter
Everybody Skrevet 1. april Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Dagene er meningsløse. Sover lenge, ingen bryr seg om meg, er hjemme, ser tv, orker lite. Aldri noen å være med, ikke noe tlf samtale, snap osv. Sånn går dagene. Ingen glede. Alle andre har noen. Har ikke tro på at dette blir bedre heller. Som sagt står i noe nå som gjør livet enda mer miserabelt. Og ingen bryr seg. Anonymkode: 02298...c5b Skjønner deg godt. Har du nær familie du er med noen ganger? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Dagene er meningsløse. Sover lenge, ingen bryr seg om meg, er hjemme, ser tv, orker lite. Aldri noen å være med, ikke noe tlf samtale, snap osv. Sånn går dagene. Ingen glede. Alle andre har noen. Har ikke tro på at dette blir bedre heller. Som sagt står i noe nå som gjør livet enda mer miserabelt. Og ingen bryr seg. Anonymkode: 02298...c5b Jeg kan forstå deg. Men har du ingen som kan hjelpe deg til å få en litt mer meningsfull liv og hverdag? Behandlere eller familie? Anonymkode: 8f26b...fef 0 Siter
Everybody Skrevet 1. april Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vel, alle vi "heldige" har jobbet for å få det livet vi ønsker. Vi opplever også motgang og vonde ting, men jobber oss gjennom det. Hva har du gjort for å få det bedre? Anonymkode: c8809...d60 Når man har det slik som TS er det ofte mye mer komplekse grunner til det enn at man ikke har "jobbet" nok med å få det livet man vil. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april Skrevet 2. april Everybody skrev (30 minutter siden): Når man har det slik som TS er det ofte mye mer komplekse grunner til det enn at man ikke har "jobbet" nok med å få det livet man vil. Ja en kan faktisk være så ødelagt psykisk at det ikke er mulig å bli friskere. Everybody skrev (44 minutter siden): Det er litt rart at @nachnoo liker dette. Da har han ikke mye peiling på hvordan det er å ha det slik og hvordan ulik sykdom som psykisk sykdom kan gjøre at man får et slik liv. Ja helt enig, men har lenge misstenkt at det ikke er noe fagperson. Kunnskapen hen skriver viser at det er mye google svar, som alle kan finne. Og hvem som helst kan utgi seg for å være hvem som helst her inne. Anonymkode: 8f26b...fef 1 Siter
nachnoo Skrevet 2. april Skrevet 2. april Everybody skrev (1 time siden): Det er litt rart at @nachnoo liker dette. Da har han ikke mye peiling på hvordan det er å ha det slik og hvordan ulik sykdom som psykisk sykdom kan gjøre at man får et slik liv. Grunnen til at jeg likte dette, er fordi det sier at verden ikke er todelt: En gruppe som er kronisk syk og en frisk gruppe som aldri har møtt skikkelig motgang. Også blant de som er stort sett friske, som er i jobb og har et sosialt liv er det mange som har opplevd store vansker i livet. For eksempel opplevde en medarbeider å få sønnen sin drept på Utøya. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april Skrevet 2. april Everybody skrev (2 timer siden): Når man har det slik som TS er det ofte mye mer komplekse grunner til det enn at man ikke har "jobbet" nok med å få det livet man vil. Er redd det bare blir verre og verre! Anonymkode: 02298...c5b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.