AnonymBruker Skrevet 2. april Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kan forstå deg. Men har du ingen som kan hjelpe deg til å få en litt mer meningsfull liv og hverdag? Behandlere eller familie? Anonymkode: 8f26b...fef Vet ikke. Har egentlig ingen. Behandling ikke prøvd. Men kan ikke skjønne hva det kan hjelpe for. Ingen behandler meg bedre om jeg går der og har ikke flere mennesker i livet for det heller. Anonymkode: 02298...c5b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april Skrevet 2. april Everybody skrev (7 timer siden): Når man har det slik som TS er det ofte mye mer komplekse grunner til det enn at man ikke har "jobbet" nok med å få det livet man vil. Det betyr ikke at svaret bare er å gi opp og synes synd på seg selv. Uansett hva slags forutsetninger man har så må vi alle jobbe for å få det livet man ønsker, eller det beste livet man kan få utfra forutsetningene. Anonymkode: c8809...d60 1 Siter
Everybody Skrevet 2. april Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det betyr ikke at svaret bare er å gi opp og synes synd på seg selv. Uansett hva slags forutsetninger man har så må vi alle jobbe for å få det livet man ønsker, eller det beste livet man kan få utfra forutsetningene. Anonymkode: c8809...d60 Hva om TS har det beste livet nå utfra forutsetningene? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april Skrevet 2. april Everybody skrev (2 timer siden): Hva om TS har det beste livet nå utfra forutsetningene? Det har jeg ingen tro på. Forresten sier TS selv at hun ikke har psykiske problemer, og dermed har hun da i så fall alle forutsetninger for å få det bedre. Anonymkode: c8809...d60 0 Siter
Everybody Skrevet 3. april Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det har jeg ingen tro på. Forresten sier TS selv at hun ikke har psykiske problemer, og dermed har hun da i så fall alle forutsetninger for å få det bedre. Anonymkode: c8809...d60 Når man har det slik som TS beskriver og ikke klarer å komme seg videre og gjøre noe med det må det være noe som ligger bak det. Hvor sier TS at det ikke er psykiske problemer? 0 Siter
Glitter Skrevet 3. april Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2026 den 4.56): Vet ikke. Har egentlig ingen. Behandling ikke prøvd. Men kan ikke skjønne hva det kan hjelpe for. Ingen behandler meg bedre om jeg går der og har ikke flere mennesker i livet for det heller. Anonymkode: 02298...c5b Har du noe familie? Jeg har mamma og pappa pluss en venninne som bor 10 timer med tog unna. Det er det. Så jeg er også for det meste alene. Sånn er det bare dessverre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april Skrevet 3. april Glitter skrev (15 timer siden): Har du noe familie? Jeg har mamma og pappa pluss en venninne som bor 10 timer med tog unna. Det er det. Så jeg er også for det meste alene. Sånn er det bare dessverre. Må si jeg har veldig få og de jeg trodde jeg hadde har visst meg at de ikke var der. Er veldig lei meg for å oppleve. Anonymkode: 02298...c5b 0 Siter
Glitter Skrevet 4. april Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Må si jeg har veldig få og de jeg trodde jeg hadde har visst meg at de ikke var der. Er veldig lei meg for å oppleve. Anonymkode: 02298...c5b Jeg ble ghostet av en nær venn i januar. Vet hvordan det føles. 0 Siter
emilie321 Skrevet 4. april Skrevet 4. april Everybody skrev (På 2.4.2026 den 1.20): Det er litt rart at @nachnoo liker dette. Da har han ikke mye peiling på hvordan det er å ha det slik og hvordan ulik sykdom som psykisk sykdom kan gjøre at man får et slik liv. Kanskje fordi det er essensen i det å få det bedre. Har selv vært veldig dårlig, men har blitt bedre. Ikke bra, men bedre. Det har ikke kommet av seg selv. Feks med trening.... svært mange dager må jeg virkelig sparke meg avgårde, men får det bedre etter en gjennomført økt. Noe som gjør meg sakte og sikkert bedre. Nå har jeg også vært der så mye at enkelte prater litt med meg og dermed blir det litt sosialt å trene også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. april Skrevet 5. april Glitter skrev (20 timer siden): Jeg ble ghostet av en nær venn i januar. Vet hvordan det føles. Så leit å høre! Jeg vet hvordan det er. Hvordan tanker kverner om hva skjedde/hvorfor, betydde jeg så lite, hvordan kan noen gjøre noe sårende mot andre uten å forklare osv. Lurer på hvor mye jeg har grått og vært fortvilet over dette. Hvordan har du hatt det? Anonymkode: 02298...c5b 0 Siter
Glitter Skrevet 5. april Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så leit å høre! Jeg vet hvordan det er. Hvordan tanker kverner om hva skjedde/hvorfor, betydde jeg så lite, hvordan kan noen gjøre noe sårende mot andre uten å forklare osv. Lurer på hvor mye jeg har grått og vært fortvilet over dette. Hvordan har du hatt det? Anonymkode: 02298...c5b Jeg har hatt det litt vondt. Sendt noen meldinger for å få en forklaring, men han ignorerer meg bare. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. april Skrevet 5. april Glitter skrev (6 timer siden): Jeg har hatt det litt vondt. Sendt noen meldinger for å få en forklaring, men han ignorerer meg bare. Det forstår jeg godt. Utrolig dårlig gjort av vedkommende og respektløst å ikke gi noe forklaring! Anonymkode: 02298...c5b 0 Siter
Glitter Skrevet 5. april Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det forstår jeg godt. Utrolig dårlig gjort av vedkommende og respektløst å ikke gi noe forklaring! Anonymkode: 02298...c5b Ja det er dårlig gjort. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. april Skrevet 5. april Glitter skrev (5 timer siden): Ja det er dårlig gjort. Veldig dårlig gjort synes jeg. Kan jeg spørre tok vedkommende aldri opp noe før heller? Eller du vet hva det kan være? Anonymkode: 02298...c5b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.