Gå til innhold

Damer/Jenter - BH, men likevel stringtruse

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy

Enig i den... stygt med store, sorte BH-stropper på utsiden av toppen (som hun ene på nrk2 forleden dag). Men det er vel noen pupper der ute tyngdekraften har tatt knekken på, og da er det jo kjekt å ha noe å støtte de opp med. Men da kan man jo heller la vær å kjøpe slike topper....

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• Prozak

5

• libra

2

• snilen

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Daisy

Nei, men like jævlig delt :-)

"................"

Sant nok.

Hvis du vil, kan jeg gjerne komme med en innrømmelse. Begynte med string fordi det var mote, fordi kjæresten synes det var sexy. Nå er jeg blitt vant til det. Bruker mest string og noe vanlig.

Sant nok.

Hvis du vil, kan jeg gjerne komme med en innrømmelse. Begynte med string fordi det var mote, fordi kjæresten synes det var sexy. Nå er jeg blitt vant til det. Bruker mest string og noe vanlig.

Det er det vel ingenting i veien med :-)

Dessuten - string er sexy.

"................"

Annonse

Gjest til pricilla

Joda det gjør de! brukte da truse da jeg var yngre...

Dette var da noe å diskutere? *Herregud* JEG synes trusekant er direkte stygt, så kan du synes hva pokker du vil...

Hva mener du vil skal da? kaste BHn eller bruke truser? Samma f for deg vel hva vi har under!

Synes ikke trusekant er stygt! Det er jo vanlig.. Alle bruker da truser. Og det er ikke helt passende å gå i familieselskap i hvit kjole/bukse og så kan alle se at man har string under...

Gjest Pricilla

Synes ikke trusekant er stygt! Det er jo vanlig.. Alle bruker da truser. Og det er ikke helt passende å gå i familieselskap i hvit kjole/bukse og så kan alle se at man har string under...

Bruker ikke gjennomsiktige klær jeg! ; ) Men hadde jeg hatt en hvit gjennomsiktig bukse ville jeg hatt på en søt truse (ikke sloggy bestemor-style) eller hvit trang boxer.

Men som sagt så har jeg ikke det problemet! : )

JEG synes det er usexy når man ser trusekant... Stringen min synes aldri (kanskje en gang i blant når jeg bøyer meg da, men det passer jeg på). Grunnen til at jeg bruker string er fordi SKINKENE (ja, rumpa mi er også delt til vanlig : ) ikke skal bli "delt" eller fordi det skal synes en usexy kant.

Sexy rumpe har jeg ikke uansett, den er for flat, hehe... : ) Så trenger ikke gjøre det verre.

Annonse

Gjest papirtiger

Siden jeg ikke bruker string-truser, så har jeg vel strengt tatt ikke noe i denne tråden å gjøre, men jeg må bare spørre deg om dine tanker rundt dette skyldes kjedsommelighet, eller solstikk?

mvh

Godt spørsmål. Han har spurt om det samme i hvert fall én gang før, kanskje to...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...