Gå til innhold

Utrolig mange stygge mager

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

3

• naiv

2

• Babette

2

• nolte

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke signatur

Kler meg aldri så magen viser, men skulle ønske magen var flat og jeg kunne gå i kjole uten å føle at jeg ser gravid ut.. Kler meg skikkelig, jeg. Kler meg ikke upassende eller så magen viser osv. Liker å ha på noe som går nedenfor magen. Ser at mange ikke bryr seg.

Gjest ikke signatur

Kler meg aldri så magen viser, men skulle ønske magen var flat og jeg kunne gå i kjole uten å føle at jeg ser gravid ut.. Kler meg skikkelig, jeg. Kler meg ikke upassende eller så magen viser osv. Liker å ha på noe som går nedenfor magen. Ser at mange ikke bryr seg.

Men det gjør jo ingenting at det vises litt mage? Alle er jo ulike!

Gjest papirtiger

Den generelle oppfatning er at fett er stygt! Og jeg synes at fett er stygt! Og jeg synes at det er grusomt at de velger å vise det fram!

Da får du fortelle til 14-år gamle jenter at "hey, kroppen fin er jammen stygg så du burde ikke gå kledd slik".

Ondskapsfulle menneske.

Da får du fortelle til 14-år gamle jenter at "hey, kroppen fin er jammen stygg så du burde ikke gå kledd slik".

Ondskapsfulle menneske.

hvis litt fler 40-åringer hadde begynt å gå med bare mager, miss sixty bukser, buffalosko, utringinger og oversminke, så ville kanskje fjortenåringene begynne å kle seg slik 40-åringer gjør idag!

gjennomsnittet altså!

Annonse

Gjest Daisy

Jeg tror det ville ha blitt atskillig mindre slankehysteri og komplekser hvis det var "lov" å ta hensyn til hva som kler en.

For noen år siden var jeg altfor tynn og hadde veldig utstående kragebein. Da følte jeg meg ikke vel i utringede klær, og skygget unna slike antrekk.

Hvorfor framheve sine minst flatterende sider? Jeg tror ikke dette har noe med "frigjøring" å gjøre.

Helt enig! Mange som kunne vært utrolig pene / sexy, men som ødelegger det ved å bruke klær som ikke passer til vedkommendes kropp.

Gjest radmager

Størrelsen på klærne f.eks. Det er da ingen som seriøst tror at buksen skal sitte så stramt at det gjør vondt i magen og at når du tar av deg toppen har du merker etter sømmene i huden? Eller...?

Jeg bare spør

Kanskje du er for ung til å ha opplevd de trange buksers tid. Den gangen vi måtte være tre for å lukke igjen glidelåsen. Eieren av buksa lå på gulvet, en pressa magen inn og dro sammen buksen i linningen, og den tredje dro opp glidelåsen........

Vi får bare konstatere at ungdommen følger moten på samme måte som de alltid har gjort.

Gjest Daisy

Kanskje du er for ung til å ha opplevd de trange buksers tid. Den gangen vi måtte være tre for å lukke igjen glidelåsen. Eieren av buksa lå på gulvet, en pressa magen inn og dro sammen buksen i linningen, og den tredje dro opp glidelåsen........

Vi får bare konstatere at ungdommen følger moten på samme måte som de alltid har gjort.

Jeg 21. Har aldri presset meg så mye inn i trange klær. Kan faktisk ikke forstå hvorfor mote skal være såååå trange klær. hmf. Ungdommen nå til dags *s* Er jeg blitt for gammel eller? hm...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...