Gå til innhold

Utrolig mange stygge mager

Anbefalte innlegg

Gjest Micra
Skrevet

Jeg skjønner det, og det høres virkelig slitsomt ut for deg.

Finnes ikke sliten i det hele tatt jeg, men takk for bekymringen;-)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

3

• naiv

2

• Babette

2

• nolte

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest radmager
Skrevet

Det var da en helt annen diskusjon! Begge deler er stygt...kan man ikke bare kjøpe de klærne som passer en selv.....?

Kan man ikke bare kjøpe de klærne man liker, enkelt og greit. Og gi faen i hva andre synes om det.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Kler meg aldri så magen viser, men skulle ønske magen var flat og jeg kunne gå i kjole uten å føle at jeg ser gravid ut.. Kler meg skikkelig, jeg. Kler meg ikke upassende eller så magen viser osv. Liker å ha på noe som går nedenfor magen. Ser at mange ikke bryr seg.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Kler meg aldri så magen viser, men skulle ønske magen var flat og jeg kunne gå i kjole uten å føle at jeg ser gravid ut.. Kler meg skikkelig, jeg. Kler meg ikke upassende eller så magen viser osv. Liker å ha på noe som går nedenfor magen. Ser at mange ikke bryr seg.

Men det gjør jo ingenting at det vises litt mage? Alle er jo ulike!

Gjest papirtiger
Skrevet

Den generelle oppfatning er at fett er stygt! Og jeg synes at fett er stygt! Og jeg synes at det er grusomt at de velger å vise det fram!

Da får du fortelle til 14-år gamle jenter at "hey, kroppen fin er jammen stygg så du burde ikke gå kledd slik".

Ondskapsfulle menneske.

Skrevet

Da får du fortelle til 14-år gamle jenter at "hey, kroppen fin er jammen stygg så du burde ikke gå kledd slik".

Ondskapsfulle menneske.

hvis litt fler 40-åringer hadde begynt å gå med bare mager, miss sixty bukser, buffalosko, utringinger og oversminke, så ville kanskje fjortenåringene begynne å kle seg slik 40-åringer gjør idag!

gjennomsnittet altså!

Gjest Daisy
Skrevet

Kan man ikke bare kjøpe de klærne man liker, enkelt og greit. Og gi faen i hva andre synes om det.

Det er vel en fordel at de passer til kroppen/kroppstypen vel?

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg tror det ville ha blitt atskillig mindre slankehysteri og komplekser hvis det var "lov" å ta hensyn til hva som kler en.

For noen år siden var jeg altfor tynn og hadde veldig utstående kragebein. Da følte jeg meg ikke vel i utringede klær, og skygget unna slike antrekk.

Hvorfor framheve sine minst flatterende sider? Jeg tror ikke dette har noe med "frigjøring" å gjøre.

Helt enig! Mange som kunne vært utrolig pene / sexy, men som ødelegger det ved å bruke klær som ikke passer til vedkommendes kropp.

Skrevet

Høres ut som du er passe bitchy, hvorfor kan ikke du fortelle dem det da? Er du feig? Hopp i havet.

Gjest radmager
Skrevet

Det er vel en fordel at de passer til kroppen/kroppstypen vel?

Og hvem definerer det?

Gjest Daisy
Skrevet

Og hvem definerer det?

Størrelsen på klærne f.eks. Det er da ingen som seriøst tror at buksen skal sitte så stramt at det gjør vondt i magen og at når du tar av deg toppen har du merker etter sømmene i huden? Eller...?

Jeg bare spør

Gjest radmager
Skrevet

Størrelsen på klærne f.eks. Det er da ingen som seriøst tror at buksen skal sitte så stramt at det gjør vondt i magen og at når du tar av deg toppen har du merker etter sømmene i huden? Eller...?

Jeg bare spør

Kanskje du er for ung til å ha opplevd de trange buksers tid. Den gangen vi måtte være tre for å lukke igjen glidelåsen. Eieren av buksa lå på gulvet, en pressa magen inn og dro sammen buksen i linningen, og den tredje dro opp glidelåsen........

Vi får bare konstatere at ungdommen følger moten på samme måte som de alltid har gjort.

Gjest Daisy
Skrevet

Kanskje du er for ung til å ha opplevd de trange buksers tid. Den gangen vi måtte være tre for å lukke igjen glidelåsen. Eieren av buksa lå på gulvet, en pressa magen inn og dro sammen buksen i linningen, og den tredje dro opp glidelåsen........

Vi får bare konstatere at ungdommen følger moten på samme måte som de alltid har gjort.

Jeg 21. Har aldri presset meg så mye inn i trange klær. Kan faktisk ikke forstå hvorfor mote skal være såååå trange klær. hmf. Ungdommen nå til dags *s* Er jeg blitt for gammel eller? hm...

Gjest Rusle
Skrevet

Synes det er flott at folk gir blaffen i hvordan de ser ut når de kjøper klær så lenge de selv synes de er fine.

Det er ikke akkurat fint med en mage som henger utenfor. Like lite fint som pølseskinnklær på radmagre berter.

Gjest Rusle
Skrevet

Den generelle oppfatning er at fett er stygt! Og jeg synes at fett er stygt! Og jeg synes at det er grusomt at de velger å vise det fram!

Hva med magre folk i trange klær? Enda styggere.

Skrevet

Har jenter ikke rett til å ha stygge mager og kle seg som de vil? Hva med å sette øynene et annet sted enn på de "ekle" magene.

Ps. min mage er ikke så verst.

Gjest tralku
Skrevet

Full likestilling blir det den dagen skallete jenter med hengevom kan gå på pub og føle seg vakre.

Skrevet

Finnes ikke sliten i det hele tatt jeg, men takk for bekymringen;-)

Ingen årsak. Jeg er bekymret for at du skal bli så sliten at du får blå ringer rundt øynene - og det er jo så utrolig stygt vettu.

Skrevet

Full likestilling blir det den dagen skallete jenter med hengevom kan gå på pub og føle seg vakre.

:-))

Gjest Micra
Skrevet

Ingen årsak. Jeg er bekymret for at du skal bli så sliten at du får blå ringer rundt øynene - og det er jo så utrolig stygt vettu.

Ja jeg vet det. Derfor passer jeg på at jeg ikke får det! Jeg er perfekt jeg, vettu!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...