Gå til innhold

Gamle mannsgriser på 35 får ikke adgang på disko

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Et diskotek i Bergen har forbud mot enslige menn over 35. De unge damene har klaget på stirring og sjekking fra 40-50 åringer. Dette forbudet har de hatt i 4 år.

Nå er jeg selv ikke en dag over 23, men flere dager, og jeg skjønner godt at jentene ikke liker slikt. Det finnes "griser" blant oss, slik er det. At alle skal nektes, er vel en virknig av "alle over en" kam-effekten som sør er så sur på.

Vi liker å sette oss strategisk i kantina på jobben og se på de unge damene svinse rundt med sine pene romper og pupper. Vi griser er er ganske like alle sammen selv om vi alle ikke vil innrømme det.

Merkelig nok så skammer jeg meg ikke over å være intressert i sånt. Nå må jeg presisere at det er bare se men ikke røre, og jeg er meget varsom i min adferd.

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

He he. Jeg pleide å gå på det utestedet før. Men jeg må si jeg var mer plaget av unge, teite menn enn gamle griser.

Men hva med eldre klengete kvinner ? Har de adgang ?

Sist jeg var på nattklubb satt det ei i baren med lårkort og agerte 20, men var sikker 40-50. Jeg løp og gjemte meg jeg.

Gjest Daisy

Men hva med eldre klengete kvinner ? Har de adgang ?

Sist jeg var på nattklubb satt det ei i baren med lårkort og agerte 20, men var sikker 40-50. Jeg løp og gjemte meg jeg.

Jeg har ikke personlig erfaringer med eldre damer som prøver seg på meg, men jeg tror det er verre. Etter hva kamerater har fortalt er det visstnok mange eldre damer som tror de har lov å tafse på yngre gutter. Kanskje deres forskrudde form for likestilling?

Hvor gammel er DU egentlig?

Ulv I Faarikaal

Jeg har ikke personlig erfaringer med eldre damer som prøver seg på meg, men jeg tror det er verre. Etter hva kamerater har fortalt er det visstnok mange eldre damer som tror de har lov å tafse på yngre gutter. Kanskje deres forskrudde form for likestilling?

Hvor gammel er DU egentlig?

46

Annonse

Annonse

Dette er kult. Jeg er nå altså pr. def mannsgris, og da er det jo ingenting å legge skjul på lenger. Bort med de mørke solbrillen, fra nå av skal jeg stirre til fråden står ut av munnen og tårene triller nedover kinnet..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...