anindo Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Noen som har et forslag til et bra program for å lage slideshow av bildene? Må være mulighet for å legge på musikk eller lydinnspillinger/tale over bildene. Har lastet ned noen forskjellige demoversjoner, men vil ikke kjøpe før jeg har sjekket flere muligheter.... 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Powerpoint gjør dette enkelt og greit. Du kjenners sikkert noen som har en office-cd liggende et sted... 0 Siter
Alpt Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Min favoritt er "Ulead DVD PictureShow 2" Med denne kan du lage slideshows på DVD-format slik at det skal kjøres i alle dvd-spillere. Du kan legge på bakgrunnslyd, evt snakke inn dine egne kommentarer. I tillegg kan du med denne legge inn filmklipp. Ikke koster det all verden heller. 0 Siter
Zirine Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Min favoritt er "Ulead DVD PictureShow 2" Med denne kan du lage slideshows på DVD-format slik at det skal kjøres i alle dvd-spillere. Du kan legge på bakgrunnslyd, evt snakke inn dine egne kommentarer. I tillegg kan du med denne legge inn filmklipp. Ikke koster det all verden heller. Takk for tipset 0 Siter
Alpt Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Takk for tipset Hva gjør man ikke for de unge og vakre 0 Siter
Zirine Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Hva gjør man ikke for de unge og vakre *sparke i bakken* 0 Siter
anindo Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Skrevet 31. juli 2003 Powerpoint gjør dette enkelt og greit. Du kjenners sikkert noen som har en office-cd liggende et sted... Jeg også tenkte på det, og jeg har Powerpoint. Men det var vanskeligere enn de andre å få satt opp et slideshow, dessuten fikk jeg ikke til å få musikken til å gå over alle bildene, den ble bare spilt på det ene bildet.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.