Gå til innhold

glamour(tvnorge)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Joda, holder et øye med jeg også..

Hun mistet et ufødt barn en gang. Ridge var faren. Det var før de to barna hun har.

Ser ikke så ofte på det på grunn av at tidspungtet ikke passer og det går i sniglefart.

Men har sett et par peisoder i sommer, har de sluttet å filme hos Spectra`s , Sally og de er de ute av serien?

Hvordan i all verden har Stephanie tilgitt broke?

Hvordan ble det slutt mellom Broke og Stephhanies 2. sønn, det var fordi hun fremdeles elsket Rige sant?

Og har Taylor tilgitt Rige utroskapet, han gjor jo en annen gravid, Takyors veninne tilogmed, hvor er barnet nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114153-glamourtvnorge/#findComment-683006
Del på andre sider

Gjest Har fulgt med lenge, ja.

Ser ikke så ofte på det på grunn av at tidspungtet ikke passer og det går i sniglefart.

Men har sett et par peisoder i sommer, har de sluttet å filme hos Spectra`s , Sally og de er de ute av serien?

Hvordan i all verden har Stephanie tilgitt broke?

Hvordan ble det slutt mellom Broke og Stephhanies 2. sønn, det var fordi hun fremdeles elsket Rige sant?

Og har Taylor tilgitt Rige utroskapet, han gjor jo en annen gravid, Takyors veninne tilogmed, hvor er barnet nå?

Tør nesten ikke si det høyt, men jeg tar det opp på video så jeg får sett det når jeg har lyst :-)

Sally og de er med ennå. Ridge har kjøpt firmaet, han jobber hos Massimo nå (han som egentlig er faren).

Tror ikke Stephanie har tilgitt Brooke ? Så du det idag, kanskje, da hun var med på fødselen ?

Tror det ble slutt med Thorne pga Ridge,ja - husker ikke helt...

Gjør Ridge en annen gravid ? Taylors venninne ? Det har ikke jeg fått med meg. Fortell ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114153-glamourtvnorge/#findComment-683151
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...